سارق سیم های مخابراتی در زرند دستگیر شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری سارق سابقه دار سیم های ریز بافت شرکت مخابرات این شهرستان با کشف ۱۲ فقره سرقت خبر داد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ محمود خدادادنژاد افزود: ماموران کلانتری ۱۲ که دستگیری و شناسایی عامل […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری سارق سابقه دار سیم های ریز بافت شرکت مخابرات این شهرستان با کشف ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ محمود خدادادنژاد افزود: ماموران کلانتری ۱۲ که دستگیری و شناسایی عامل سرقت های متعدد سیم های ریز بافت شرکت مخابرات شهرستان را در دستور کار داشتند، هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و بر اساس اقدامات اطلاعاتی، فردی را هنگام سوزاندن سیم های مخابراتی مشاهده و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: این متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های اولیه به سرقتی بودن این سیم ها و در مجموع  به ۱۲ فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات در چند نقطه مختلف اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ خدادادنژاد با اشاره به اینکه پیشگیری از جرم وظیفه همگانی است خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهمترین اولویت پلیس است که در این رابطه از عموم مردم می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.




سارق سیم های مخابراتی در زرند دستگیر شد

منبع:ایرنـا
? سارق سیم های مخابراتی در زرند دستگیر شد