سارق سیم‌های برق جیرفت دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت از دستگیری سارق سیم‌های برق و مخابرات چند محله شهری و روستایی با کشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و مخابرات در چند خیابان اصلی، فرعی و چند محله شهری و روستایی اطرف شهر جیرفت رسیدگی به […]

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت از دستگیری سارق سیم‌های برق و مخابرات چند محله شهری و روستایی با کشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و مخابرات در چند خیابان اصلی، فرعی و چند محله شهری و روستایی اطرف شهر جیرفت رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او می‌گوید: در این رابطه ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ شهید قرنی با بررسی مکان‌های وقوع سرقت و اقدامات اطلاعاتی بعدی موفق شدند یک متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و در ادامه این فرد را در یکی از نقاط شهر جیرفت دستگیر کنند.

سرپرست انتظامی جیرفت گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این متهم یک دستگاه قیچی سیم چین و حجم قابل توجهی سیم و کابل برق کشف کردند و این متهم که فردی سابقه دار بود در بازجویی‌های انجام شده به انجام ۲۵ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فت فتو کرمان کرمان




سارق سیم‌های برق جیرفت دستگیر شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سارق سیم‌های برق جیرفت دستگیر شد