سارقان ۱۵۰ راس دام در شهرستان انار به دام افتادند

کرمان-فت فتو- فرمانده انتظامی انار از توابع استان کرمان از دستگیری باند چهار نفره سرقت بیش از ۱۵۰ راس گوسفند به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو به نقل از فرماندهی انتظامی شهرستان انار، سرهنگ رضا خلیلی نژاد توضیح داد: در پی سرقت های به وقوع […]

کرمان-فت فتو- فرمانده انتظامی انار از توابع استان کرمان از دستگیری باند چهار نفره سرقت بیش از ۱۵۰ راس گوسفند به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو به نقل از فرماندهی انتظامی شهرستان انار، سرهنگ رضا خلیلی نژاد توضیح داد: در پی سرقت های به وقوع پیوسته احشام کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی این شهرستان با پیگیری موضوع موفق به شناسایی اعضای باند چهار نفره سرقت بیش از  ۱۵۰ راس دام شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات و رصدهای اطلاعاتی و پس از اخذ چندین نوبت نیابت قضایی در یک کار هماهنگ و تلاش شبانه روزی ماموران موفق شدند طی چند عملیات سریع و غافلگیرانه  اعضای این باند که ۲ مالخر و ۲ سارق بود را دستگیر کنند.

سرهنگ خلیلی نژاد ادامه داد: در تحقیقات تخصصی انجام شده متهمان به بزه های انتسابی و ۱۱ فقره سرقت و بیش از ۱۵۰ راس سرقت احشام اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی انار  افزود: از متهمان که همگی غیربومی بودند یک دستگاه کامیون سرقتی و تعدادزیادی احشام کشف که به مالباختگان تحویل و سارقان نیز به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

شهرستان انار در ۲۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




سارقان ۱۵۰ راس دام در شهرستان انار به دام افتادند

منبع: ایرنـا
? سارقان ۱۵۰ راس دام در شهرستان انار به دام افتادند