سارقان طلا و ارز در کرمان دستگیر شدند

کرمان- فرمانده انتظامی کرمان از انهدام باند سرقت طلا، ارز و دلار در این استان خبر داد و گفت: اعضای این باند اقدام به سرقت از منازل خالی می کردند. به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید گفت: درپی رخداد چند فقره سرقت طلا، ارز و دلار از منازل کرمان، مأموران پلیس آگاهی با سرنخی […]

کرمان- فرمانده انتظامی کرمان از انهدام باند سرقت طلا، ارز و دلار در این استان خبر داد و گفت: اعضای این باند اقدام به سرقت از منازل خالی می کردند.

به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید گفت: درپی رخداد چند فقره سرقت طلا، ارز و دلار از منازل کرمان، مأموران پلیس آگاهی با سرنخی که از سارقان این پرونده به دست آوردند اقدامات خود را به صورت شبانه روزی آغاز کردند.

وی اظهار داشت: بعد از پیگیری و تجسس مأموران پلیس آگاهی، سارقان و خودرو آنها ظرف ۲۴ ساعت شناسایی شد به طوری که سارقان در یک عملیات هماهنگ، هنگام خروج از استان دستگیر و به مرکز استان کرمان انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد این افراد طلا و اموال مسروقه را به یکی از استان‌های دیگر کشور انتقال داده‌اند که در این راستا تیمی به استان مذکور اعزام شد و با اقدامات هماهنگ، اموال مسروقه کشف و به مرکز استان کرمان انتقال پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه سارقان طلا، جواهرات، ارز و دلار در کرمان از استان‌های دیگر کشور وارد استان کرمان شده و در دیگر استان‌ها نیز مرتکب سرقت شده بودند که البته بسیار قابل توجه است گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار فرشید اظهار داشت: تاکنون ۲ نفر از سارقان این پرونده شناسایی و دستگیر شده اند اما دستگیری افراد دخیل در پرونده و سایر اعضای این باند سرقت همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی به مالباختگان در راستای شناسایی اموال سرقت شده انجام شده و این افراد نیز با مراجعه به پلیس آگاهی، اموال خود را شناسایی کرده که طی فرایندی به این افراد تحویل خواهد شد.

کد خبر ۵۸۶۲۳۷۶




سارقان طلا و ارز در کرمان دستگیر شدند

منبع: مــهر
? سارقان طلا و ارز در کرمان دستگیر شدند