سارقان از کرمانی ها ۴۰میلیارد ریال طلا سرقت کردند

کرمان- رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: ۳ سارق اهل استان های تهران و لرستان از منازل شهر کرمان به میزان ۴۰ میلیارد ریال طلا سرقت کرده بودند که دستگیر شدند. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا و جواهرات از منازلی در […]

کرمان- رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: ۳ سارق اهل استان های تهران و لرستان از منازل شهر کرمان به میزان ۴۰ میلیارد ریال طلا سرقت کرده بودند که دستگیر شدند.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا و جواهرات از منازلی در شهر کرمان، مأموران پلیس آگاهی به بررسی دقیق مکان‌های وقوع سرقت پرداختند.

وی افزود: در این بررسی‌ها مأمورین متوجه شدند سرقت‌ها به یک شیوه و با استفاده از دیلم و تخریب توپی قفل‌ها صورت گرفته است.

میرحبیبی تاکید کرد: در این راستا با پی جویی های بعدی مأموران هویت ۳ عامل دخیل در این سرقت‌ها را که اهل استان‌های لرستان و تهران بودند شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان ادامه داد: این سارقان که با پرسه زنی در محله‌های مرفه شهر، از منازل خالی سرقت می‌کردند با همکاری پلیس آگاهی استان یزد دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این سارقان تاکنون به ۳ فقره سرقت منزل به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اقرار کرده‌اند.

میرحبیبی در پایان افزود: مالباختگان این اموال مسروقه شناسایی شده‌اند و اقدامات لازم جهت تکمیل روند پرونده و کشف اموال مسروقه تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه دارد.

کد خبر ۵۹۷۴۲۰۸




سارقان از کرمانی ها ۴۰میلیارد ریال طلا سرقت کردند

منبع: مــهر
? سارقان از کرمانی ها ۴۰میلیارد ریال طلا سرقت کردند