ساخت ۸۸ واحد مسکونی به همت کمیته امداد کرمان

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۸۸ واحد مسکونی طی پنج ماه گذشته ساخته و تحویل مددجویان کمیته امداد در شهرها و روستاهای استان شده است. به گزارش “فت فتو” یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان  گفت: طی پنج‌ماه گذشته ۴ میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان هزینه شده است. […]

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۸۸ واحد مسکونی طی پنج ماه گذشته ساخته و تحویل مددجویان کمیته امداد در شهرها و روستاهای استان شده است.

به گزارش “فت فتو” یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان  گفت: طی پنج‌ماه گذشته ۴ میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: این هزینه کرد برای تعمیر ۲۶۶ واحد مسکونی، احداث ۸۸ واحد مسکن شهری و روستایی و خرید چهار واحد مسکونی انجام‌شده است.

صادقی بیان کرد: از ۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان اعتبار هزینه شده در حوزه مسکن مددجویان استان کرمان در پنج‌ماه گذشته یک میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی این نهاد هزینه شده است.
وی تصریح کرد: حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن‌ها نقش مهمی دارد و ما تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی و بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به‌ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به حل مشکل آن‌ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

صادقی تاکید کرد: طرح رضوان باهدف جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان با کمک این نهاد در حال اجرا است.

انتهای پیام/تاج الدینی




ساخت ۸۸ واحد مسکونی به همت کمیته امداد کرمان

منبع:آرمـان
? ساخت ۸۸ واحد مسکونی به همت کمیته امداد کرمان