ساخت یک واحد آموزشی در توکل آباد توسط گروه جهادی

دهقانیان با تقدیر از گروه جهادی روح الله صداوسیمای مرکز تهران گفت: این گروه جهادی مشغول ساخت و تکمیل یک واحد آموزشی در منطقه توکل آباد پشت ریگ این شهرستان است. به گزارش فت فتو؛ گروه جهادی روح الله صداوسیمای مرکز تهران با حضور در روستای توکل آباد پشت ریگ ریگان اقدام به ساخت یک […]

دهقانیان با تقدیر از گروه جهادی روح الله صداوسیمای مرکز تهران گفت: این گروه جهادی مشغول ساخت و تکمیل یک واحد آموزشی در منطقه توکل آباد پشت ریگ این شهرستان است.

به گزارش فت فتو؛ گروه جهادی روح الله صداوسیمای مرکز تهران با حضور در روستای توکل آباد پشت ریگ ریگان اقدام به ساخت یک واحد آموزشی کردند.

 
حسنی مسول تیم گروه جهادی روح الله صداوسیمای مرکز تهران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این گروه جهادی از ۲۳تا اول دی ماه فعالیت خود را در منطقه توکل آباد از توابع شهرستان ریگان آغاز کرده است.
 
وی عنوان کرد: در این گروه ۲۴نفر در ساخت و تکمیل این واحد آموزشی مشارکت دارند.
 
حجت الاسلام حبیب رضازاده در دیدار با اعضای این گروه جهادی، اظهار داشت: گروهای جهادی بهترین شیوه برای رفع محرومیت در مناطق محروم کشور است.
 
امام جمعه ریگان افزود: هرکجا حرکت جهادی بسیجی اتفاق افتاده است ما در محرومیت زدایی موفق بوده ایم که نمونه بارز آن ساخت این واحد آموزشی در این شهرستان محروم است.
 
مصطفی دهقانیان در این دیدار باقدردانی از این اقدام جهادگران بیان داشت: رفع محرومیت در شهرستان ریگان نیازمند خدمات رسانی به مردم شهرستان است.
 
امام جمعه ریگان افزود: هرکجا حرکت جهادی بسیجی اتفاق افتاده است ما در محرومیت زدایی موفق بوده ایم که نمونه بارز آن ساخت این واحد آموزشی در این شهرستان محروم است. سپاه ریگان عنوان کرد: در شهرستان ریگان ۱۰گروه جهادی متشکل از ۱۵۰نفر در حال فعالیت در زمینه های عمرانی است.
 
دهقانیان با تقدیر از گروه جهادی روح الله صداوسیمای مرکز تهران تصریح کرد: این گروه جهادی مشغول ساخت و تکمیل یک واحد آموزشی در منطقه توکل آباد پشت ریگ این شهرستان است.
 
انتهای پیام/




ساخت یک واحد آموزشی در توکل آباد توسط گروه جهادی

منبع:آرمـان
? ساخت یک واحد آموزشی در توکل آباد توسط گروه جهادی