ساخت و تکمیل ۳۵ مجتمع اداری و ساختمان دولتی در دستور کار راه و شهرسازی استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی شمال استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۸ ساختمان دولتی و مجتمع اداری در شهرستان‌های این استان با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده و در دست اجرا است.  لنگری امروز ۱۹ مرداد ماه در تشریح این خبر افزود: این ساختمان‌های […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی شمال استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۸ ساختمان دولتی و مجتمع اداری در شهرستان‌های این استان با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده و در دست اجرا است. 

لنگری امروز ۱۹ مرداد ماه در تشریح این خبر افزود: این ساختمان‌های دولتی و مجتمع های اداری در شهرستان‌های انار، کوهبنان، کرمان، سیرجان، نرماشیر، فهرج، ریگان، رابر، بردسیر و بافت در دست اجرا هستند. 

او با تشریح پروژه‌های در دست ساخت، ادامه داد: مجتمع‌های اداری شهرستان رابر در زمینی با مساحت ۱۹۰۸۸ متر مربع در ساختمانی با زیر بنای ۲۱۰۰  متر مربع در مراحل پایانی کار بوده و تاکنون مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 

لنگری تصریح کرد: مجتمع اداری شهرستان انار در زمینی با مساحت ۱۶۴۸۵ متر مربع و در ساختمانی با زیربنای ۲۱۰۰ متر مربع در مراحل پایانی بوده و تاکنون مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 

او بیان کرد: همچنین مجتمع اداری شهرستان نرماشیر در زمینی با مساحت ۱۰۰۱۴ متر مربع و در ساختمانی با زیربنای ۱۳۶۹ متر مربع در مراحل پایانی بوده و تاکنون مبلغ ۶۲ میلیارد ریال هزینه شده است 

لنگری ادامه داد: مجتمع اداری شهرستان‌های فهرج و ریگان با اعتبار ۱۴۴ میلیارد ریال در حال ساخت هستند که امیدواریم با توجه به اعتبار مناسب در سال‌های بعد این پروژه هر چه سریع تر به بهره‌برداری برسند. 

رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان بیان کرد: پروژه بزرگ مصلای شهر کرمان با زیربنای بالع بر ۹۰۰۰ متر مربع در حال اجراست و در سال جاری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به این پروژه تخصیص داده شده که با همت مسئولان استانی و تخصیص اعتبار لازم امیدواریم تا سال بعد به بهره‌برداری برسد. 

او با اشاره به انجام مراحل تکمیل ساختمان اداری شهرستان بردسیر با زیربنای ۳۵۰ متر مربع و با تخصیص ۲۰ میلیارد ریال، اظهار کرد: با اتمام و بهره‌برداری از مجتمع های اداری و ساختمان‌های دولتی، موجب تجمیع خدمات ادارات دولتی و فرمانداری شهرستان‌ها شده و دسترسی مردم به خدمات ادارات نیز تسهیل خواهد شد.

انتهای پیام




ساخت و تکمیل ۳۵ مجتمع اداری و ساختمان دولتی در دستور کار راه و شهرسازی استان کرمان

منبع: ایـسنا
? ساخت و تکمیل ۳۵ مجتمع اداری و ساختمان دولتی در دستور کار راه و شهرسازی استان کرمان