ساخت مدرسه اوتیسمی‌ها در کرمان آغاز شد

کرمان-فت فتو- عملیات ساخت مدرسه دانش آموزان اوتیسم در شهر کرمان طی مراسمی روز جمعه با حضور شماری از مسئولان و نیز دانش آموزان اوتیسم و خانواده هایشان آغاز شد. به گزارش فت فتو، احداث این مدرسه در قالب پویش کرمان دانا (همکاری اتاق بازرگانی و بخش خصوصی) و با مشارکت شرکت راهسازی و ساختمانی ۱۱۵ […]

کرمان-فت فتو- عملیات ساخت مدرسه دانش آموزان اوتیسم در شهر کرمان طی مراسمی روز جمعه با حضور شماری از مسئولان و نیز دانش آموزان اوتیسم و خانواده هایشان آغاز شد.

به گزارش فت فتو، احداث این مدرسه در قالب پویش کرمان دانا (همکاری اتاق بازرگانی و بخش خصوصی) و با مشارکت شرکت راهسازی و ساختمانی ۱۱۵ درمساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع واقع در خیابان سپه شهر کرمان درحال انجام است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت که براساس برنامه سازمان نوسازی مدارس کشور در هر استان باید یک مدرسه ویژه دانش آموزان اوتیسم ساخته شود.

رضا هدایتی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و نوع معلولیت این دانش آموزان ابعاد کلاس برای پذیرش حداکثر ۱۲ تا ۱۵ نفر طراحی شده و تعداد ۱۸ کلاس با فضا های جنبی شامل گفتار درمانی و کار درمانی پیش بینی شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس کرمان گفت: البته این مراسم شروع ساخت به صورت نمادین برگزار شده زیرا فوندانسیون پروژه نیز تاکنون اجرا شده است.

استاندار کرمان نیز در این مراسم با تشکر از همه متولیان ساخت این مدرسه اظهارامیدواری کرد که این کارهای خیر تداوم داشته باشد.

علی زینی وند افزود: امیدواریم بتوانیم یک محیط در شان این خانواده ها بنا کنیم.

وی اظهارداشت: احداث این مدرسه مقدمه ای باشد در بحث مناسب سازی فضاهای شهری، سازمانی، آموزشی و غیره تا طراحی سازه و معابر به گونه ای باشد که همه شهروندان جامعه منتفع شوند.

رییس اتاق بازرگانی کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه قرار است بهترین مدرسه اتوتیسم کشور در کرمان ساخته شود اظهارداشت:  مدرن ترین مرکز نابینایان و ناشنوایان نیز تا چند ماه آینده در کرمان ‌افتتاح خواهد شد.

ساخت مدرسه اوتیسمی‌ها در کرمان آغاز شد

در این مراسم اعلام شد که از جمله بهانه ها و جرقه های ساخت این مدرسه براساس گزارش سایت خبری کرمان نو بوده است؛ همچنین در پایان این مراسم هدایایی به دانش  آموزان اوتیسم اهدا شد.

هزینه ساخت این مدرسه حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.




ساخت مدرسه اوتیسمی‌ها در کرمان آغاز شد

منبع: ایرنـا
? ساخت مدرسه اوتیسمی‌ها در کرمان آغاز شد