ساخت بیمارستان نیمه تمام عنبرآباد بعد از سال‌ها معطلی، از سر گرفته شد

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست محترم جمهور به بیمارستان امام سجاد(علیه السلام) عنبرآباد خبر داد گفت: در فاز اول ۳۰ میلیارد تومان به بیمارستان عنبرآباد تخصیص یافت و به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شد. دکترعلی اصغر خیرخواه هشتم آذرماه در حاشیه بازدید از […]

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست محترم جمهور به بیمارستان امام سجاد(علیه السلام) عنبرآباد خبر داد گفت: در فاز اول ۳۰ میلیارد تومان به بیمارستان عنبرآباد تخصیص یافت و به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شد.

دکترعلی اصغر خیرخواه هشتم آذرماه در حاشیه بازدید از پروژ بیمارستان عنبرآباد که سال ها نیمه تمام رها شده است، گفت: یکی از مطالبات جدی و به حق مردم عنبرآباد تکمیل بیمارستان است که بهره برداری از این طرح درمانی در گرو تخصیص اعتبار بوده که هم اکنون محقق شده است.

وی از بلاتکلیفی چندین ساله این پروژه درمانی ابراز تاسف کرد و افزود: همواره پیگیر پروژه طولانی مدت بیمارستان عنبرآباد بودیم که  خوشبختانه هم اکنون پیوست قانونی شده است.

خیرخواه با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان کرمان ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه بیمارستان امام سجاد(علیه السلام) عنبرآباد مصوب شد که در فاز اول ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافت و این باعث شده پیمانکار عملیات عمرانی را شروع کند.

وی از تکمیل بیمارستان عنبرآباد ابراز امیدواری کرد و گفت: با تخصیص این اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۲ یک یا دو فاز بیمارستان آماده و به بهره برداری خواهد رسید.یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد نیز  در این بازدید گفت: با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته مطالبات پیمانکار پرداخت شده و بخش عمده ای از مشکلات ساخت بیمارستان مرتفع شد.

وی بیان کرد: لازم است متولیان امر تلاش مضاعف داشته باشند تا روند احداث بیمارستان سرعت بیشتری گیرد تا مطالبه به حق مردم محقق شود.

انتهای پیام




ساخت بیمارستان نیمه تمام عنبرآباد بعد از سال‌ها معطلی، از سر گرفته شد

منبع: ایـسنا
? ساخت بیمارستان نیمه تمام عنبرآباد بعد از سال‌ها معطلی، از سر گرفته شد