ساختمان مرکزی آموزش و پرورش کرمان در پایان نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با تامین مالی پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش ساختمان مرکزی این نهاد در پایان نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدرضا پورابراهیمی در […]

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با تامین مالی پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش ساختمان مرکزی این نهاد در پایان نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش کرمان پیرامون رفع مشکلات تامین مالی پروژه های عمرانی این نهاد ضمن تشکر از تلاش های مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: اقدامات خوبی طی سال های گذشته در زمینه اجرای طرح های عمرانی و زیر ساخت های این نهاد انجام شده است.

وی افزود: یکی از اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش کرمان ساختمان مرکزی این نهاد است.

پورابراهیمی ادامه داد: متاسفانه وجود ساختمان فرسوده مرکزی آموزش و پرورش کرمان به دلیل فرسودگی و قدمت بسیار زیاد همچنین در شرایط زلزله خیز بودن استان نگران کننده است و باید احداث ساختمان جدید این دستگاه اجرایی هر چه سریع تر آماده بهره برداری شود. 

وی تاکید کرد: طی سال های گذشته با جذب اعتبارات، بخش های عمده ای از این ساختمان به اتمام رسیده و اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل پایانی را می گذراند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در پایان امسال با جذب منابع بتوانیم در پایان نیمه اول سال آینده ساختمان این اداره کل به بهره برداری برسد.

پورابراهیمی گفت: چند روز قبل متن نامه ای خطاب به رئیس سازمان برنامه بودجه نوشته شد که به دستور وی و هماهنگی انجام شده موضوع به معاونان و دفاتر تخصصی ارجاع شده و قرار است ظرف فردا نشست مشترکی با پورمحمدی و دکتر مبینی انجام شود.

وی ادامه داد: با نامه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مبلغ  ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی با اولویت ساختمان مرکزی آموزش و پرورش کرمان در دستور کار قرار می گیرد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش کرمان نیز گزارشی از آخرین وضعیت طرح های عمرانی این دستگاه اجرایی ارائه و بیان کرد: برای برخی طرح ها نیازمند تامین منابع مالی برای تکمیل طرح هستیم.

انتهای پیام




ساختمان مرکزی آموزش و پرورش کرمان در پایان نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

منبع: ایـسنا
? ساختمان مرکزی آموزش و پرورش کرمان در پایان نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد