زیرساخت های پاسخ به حوادث در استان کرمان باید تقویت شود

فت فتو/کرمان رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: کرمان معین استان های جنوب و جنوب شرق کشور است که زیرساخت های پاسخ به حوادث در این استان باید تقویت شود. مهدی ولی پور عصر امروز ۹ مردادماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در رفسنجان اظهار […]

فت فتو/کرمان رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: کرمان معین استان های جنوب و جنوب شرق کشور است که زیرساخت های پاسخ به حوادث در این استان باید تقویت شود.

مهدی ولی پور عصر امروز ۹ مردادماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در رفسنجان اظهار کرد: ۱۰ درصد از آسیب دیدگان ناشی از سیلابهای مردادماه جاری در سطح کشور که از خدمات گوناگون جمعیت هلال احمر بهره مند شدند، مربوط به استان کرمان است.

وی افزود: ۱۰۹۸ منقطه شامل ۱۴۷ شهرستان، ۹۰ شهر و ۸۶۸ روستا در سراسر  کشور توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده است.

ولی پور ضمن تشکر و قدردانی جهت هماهنگی و همکاری ستاد مدیریت بحران در استان کرمان افزود: با امدادرسانی به موقع در استان کرمان شاهد کمترین آسیب بوده ایم.

وی با اشاره به امدادرسانی ۴۴ هزار و ۸۱۲ نفر در سطح کشور خاطرنشان کرد: اسکان اضطراری، نجات و انتقال مصدومین به مراکز درمانی، کمک به تخلیه آب منازل، رهاسازی خودروها، حمایت روانی آسیب‌دیدگان از  جمله اقدامات جمعیت هلال احمر در سیل های اخیر است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی هلال احمر در ۱۴۰ محور مواصلاتی تصریح کرد: یک هزار و ۶۰۰ تیم عملیاتی، ۱۰۰۰ دستگاه و خودروی امدادی و ۱۵ بالگرد تاکنون در سیل های اخیر کشور به کار گرفته شده است.  

وی با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر در خصوص توزیع اقلام امدادی و زیستی در بین حادثه دیدگان افزود: کرمان معین استان های جنوب و جنوب شرق کشور است که زیرساخت های پاسخ به حوادث در این استان باید تقویت شود.

انتهای پیام




زیرساخت های پاسخ به حوادث در استان کرمان باید تقویت شود

منبع: ایـسنا
? زیرساخت های پاسخ به حوادث در استان کرمان باید تقویت شود