زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود

کرمان_استاندارکرمان خواستارتقویت زیرساخت‌های توسعه ای این استان شد. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با تاکید بر اینکه پیگیری کارهای اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود، گفت: استان کرمان در مسیر توسعه خود به تقویت زیرساخت‌ها نیاز دارد. وی، با بیان اینکه ۱۰۰ هزار […]



کرمان_استاندارکرمان خواستارتقویت زیرساخت‌های توسعه ای این استان شد.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با تاکید بر اینکه پیگیری کارهای اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود، گفت: استان کرمان در مسیر توسعه خود به تقویت زیرساخت‌ها نیاز دارد.

وی، با بیان اینکه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان در دست اجراست، گفت: اولویت همه با پروژه‌های در دست اجراست که آسیب نبینند و به نتیجه برسند.

وی با تاکید بر مولدسازی دارایی‌های دولت افزود: دستگاه‌هایی که مصوبه سفر دارند، طی یک ماه آینده نسبت به مولدسازی دارایی‌های خود تعیین تکلیف کنند.

استاندار کرمان، تصریح کرد: پیگیری کارهای اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود و تقویت زیرساخت‌های آب، برق و گاز حتماً باید پیش رود، زیرا استان در مسیر توسعه خود به تقویت زیرساخت‌ها نیاز دارد.

فداکار، افزود: در خطوط توسعه آینده استان کرمان در حوزه گاز اگر اقدام جدی صورت نگیرد دچار چالش خواهیم شد.

استاندار کرمان همچنین گفت: حوزه دانش بنیان استان به دلیل برخی کارشکنی‌ها مقداری عقب افتاد، اما کار پارک علم و فناوری استان در حال پیشرفت است.

فداکار، با بیان اینکه مشاغل خانگی ظرفیت مهمی برای استان کرمان می‌باشد که باید از آن مراقبت و حمایت شود گفت: در بحث گردشگری استان، شرکت‌ها برای ساخت هتل اعلام آمادگی کردند، اما با چالش زمین مواجه هستند که باید برطرف شود.

وی گفت: در استان در حوزه مسکن واگذاری زمین به سرعت در حال انجام است و تا پایان سال احتمالاً بتوانیم ۲۱ هزار قطعه زمین را واگذار کنیم.

کد خبر ۶۰۸۱۹۵۷


زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود

منبع: مــهر
? زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود