زورگیری‌ خیابانی در کرمان ۵۹ درصد کاهش یافت

کرمان – فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کاهش ۵۹ درصدی زورگیری‌های خیابانی در کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو، سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح این خبر اظهار داشت: بنا به بررسی گزارش‌های روزانه جرایم، شاهد وقوع شمار زیادی زورگیری و موبایل قاپی در سطح شهر بودیم که سارقان، گوشی یا کیف و دیگر وسایل […]

کرمان – فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کاهش ۵۹ درصدی زورگیری‌های خیابانی در کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو، سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح این خبر اظهار داشت: بنا به بررسی گزارش‌های روزانه جرایم، شاهد وقوع شمار زیادی زورگیری و موبایل قاپی در سطح شهر بودیم که سارقان، گوشی یا کیف و دیگر وسایل همراه شهروندان را در معابر سطح شهر به سرقت می‌بردند.

وی افزود: در همین زمینه شکایت‌ها و درخواست‌هایی از سوی مردم و مالباختگان با هدف مقابله با اینگونه سرقت‌ها واصل شد و بلافاصله طرح مقابله با سارقان و عاملان موبایل قاپی با تشکیل تیم‌های محسوس و نامحسوس در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ پورامینایی خاطرنشان کرد: با گشت زنی‌های محسوس مأموران در سطح شهر و پایش نامحسوس اماکن پرتردد و معابر خلوت، از ابتدای آذر ماه تاکنون ۹۰ درصد سرقت‌های به عنف یا همان زورگیری‌ها کشف و کاهش ۵۹ درصدی زورگیری‌های خیابانی و موبایل قاپی رقم خورده که خودمراقبتی شهروندان و مراقبت بهتر از وسایل همراهشان در معابر عمومی نیز نقش مهمی داشته و بسیار هم مورد تاکید است.

کد خبر ۵۶۴۶۹۷۷




زورگیری‌ خیابانی در کرمان ۵۹ درصد کاهش یافت

منبع: مــهر
? زورگیری‌ خیابانی در کرمان ۵۹ درصد کاهش یافت