زن و شوهر سارق در کرمان دستگیر شدند

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق و جاعل حرفه‌ای به همراه همسرش با بیش از ۳۰ فقره سرقت، کلاهبرداری و جعل اسناد خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی همراه با […]

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق و جاعل حرفه‌ای به همراه همسرش با بیش از ۳۰ فقره سرقت، کلاهبرداری و جعل اسناد خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی همراه با همسرش از آن‌ها با ارائه پیامک واریز وجه و رسید جعلی پرداخت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۲۳ شهر کرمان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران کلانتری ۲۳ کرمان با تلاش بی‌وقفه و پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی، شخص مورد نظر را به همراه همسرش شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ پورامینایی با بیان اینکه متهم با همکاری همسرش اقدام به کلاهبرداری می‌کرده است، تصریح کرد: این شخص در اعترافاتش عنوان کرده که سوژه‌هایش را از طریق سایت دیوار شناسایی و سپس با ارائه رسید جعلی، اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کرده است.

وی ادامه داد: این متهم که تاکنون به بیش از ۲۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کرده، چندین فقره سرقت موتورسیکلت را نیز انجام داده است.

سرهنگ پورامینایی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی کرمان معرفی و تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان گفت: لازم است افراد در زمان معامله ابتدا با بررسی حساب بانکی خود از واریز پول به حساب اطمینان حاصل کرده و سپس کالا را تحویل خریدار دهند.

کد خبر ۵۹۱۵۵۴۲




زن و شوهر سارق در کرمان دستگیر شدند

منبع: مــهر
? زن و شوهر سارق در کرمان دستگیر شدند