زن قاچاقچی ۶میلیون لیتر سوخت به خارج قاچاق کرد/ کیفرخواست متهم صادر شد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حامد محمدی دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب از صدور کیفرخواست برای یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان که تقریباً بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت به خارج از کشور منتقل کرده بود، خبر داد و اظهار داشت: گردش مالی‌ حساب‌های متهم که یک خانم بوده طی […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حامد محمدی دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب از صدور کیفرخواست برای یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان که تقریباً بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت به خارج از کشور منتقل کرده بود، خبر داد و اظهار داشت: گردش مالی‌ حساب‌های متهم که یک خانم بوده طی ۲ سال اخیر میلیاردها تومان بوده است.

وی در تشریح جزییات این خبر افزود: طبق منویات رهبر معظم انقلاب (مدّ ظلّه العالی) و تأکیدات ریاست معزز قوه قضاییه و رییس‌کل دادگستری استان کرمان مبنی بر مبارزه بی‌امان با فساد، شناسایی و دستگیری سرکردگان و افراد دانه‌درشت در زمینه قاچاق سوخت در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار دارد.

این مقام قضایی اعلام کرد: در این پرونده علاوه بر متهم ردیف‌اول، تعدادی افراد دیگر نیز که در زمینه قاچاق سازمان‌یافته اقدام می‌کردند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در این پرونده قاچاق سوخت به‌صورت سازمان‌یافته بوده، مرجع رسیدگی‌کننده دادگستری است و پرونده پس از رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب رودبار با صدور کیفرخواست با دادگاه صالحه به‌منظور صدور حکم ارسال شده است.

محمدی بیان کرد: در این رابطه تعدادی خودروی مخصوص حمل سوخت قاچاق که متعلق به متهم ردیف‌اول پرونده است، توقیف شد و دستورات لازم به‌منظور ضبط وجوه حاصله از فروش سوخت قاچاق صادر شده است.

دادستان رودبار جنوب یادآور شد: قاچاق سوخت علاوه بر اینکه به بنیان‌های اقتصادی کشور ضربات غیرقابل جبرانی وارد می‌کند، بعضاً شاهد هستیم تردد سوخت‌برهای قاچاق در جاده‌های جنوب استان کرمان منجر به تصادفات و حادثه‌های متعدد دلخراشی برای شهروندان شده که این موضوع موجب نارضایتی مردم و ناامنی جاده‌ها شده است.

وی ضمن تشکر از اقدامات دستگاه‌های مختلف در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت اعلام کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی بایستی در زمینه شناسایی و رصد سرباندهای اصلی قاچاق سوخت اقدامات منسجم و مؤثر بیشتری داشته باشند.

دادستان رودبار جنوب افزود: مسئولان جنوب استان کرمان نیز بایستی با فراهم کردن زمینه اشتغال و رونق صنعت کشاورزی و سایر واحدهای تولیدی برای جوانان شغل مناسب ایجاد کنند تا خدای نکرده کسی از سر بیکاری به‌سمت کارهای غیرمجاز نرود.

انتهای پیام/+




زن قاچاقچی ۶میلیون لیتر سوخت به خارج قاچاق کرد/ کیفرخواست متهم صادر شد

منبع: تسنــیم
? زن قاچاقچی ۶میلیون لیتر سوخت به خارج قاچاق کرد/ کیفرخواست متهم صادر شد