زنگ همبستگی و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد

نذیر کرمان/کرمان آیین استانی «زنگ همبستگی و مقاومت» در حمایت از عملیات طوفان‌ الاقصی و مقاومت اسلامی فلسطین امروز ۱۶ مهرماه، با حضور مدیرکل، رؤسای آموزش‌ و پرورش استان و جمعی از مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان در هنرستان “مدرس” شهر کرمان نواخته شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با تبریک عملیات […]

نذیر کرمان/کرمان آیین استانی «زنگ همبستگی و مقاومت» در حمایت از عملیات طوفان‌ الاقصی و مقاومت اسلامی فلسطین امروز ۱۶ مهرماه، با حضور مدیرکل، رؤسای آموزش‌ و پرورش استان و جمعی از مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان در هنرستان “مدرس” شهر کرمان نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با تبریک عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی گفت: این پیروزی غرورآفرین نویدبخش نابودی رژیم صهیونسیتی خواهد بود و هشداری جدی برای دشمنان اسلام در جهان است.

رضا رضایی با بیان اینکه هر کجا که بایستیم و مقاومت داشته باشیم، پیروز می‌شویم، به نحوه تشکیل حکومت جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: مردم فلسطین در ۷۰ سال گذشته در برابر این اشغالگری مقابله کردند و مقاومتی به نام انتفاضه سنگ شکل گرفت. پس از آن نیز محور مقاومت با تلاش‌های شهید حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت و امروز اعلام می‌کنیم که تا پای جان از محور مقاومت و مردم فلسطین حمایت می‌کنیم.

وی افزود: ما امروز در شهر کرمان در استان سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی زنگ مقاومت و همبستگی را می زنیم تا پشتیبانی خود را از آرمان مردم فلسطین اعلام کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام مهدی‌عربپور، امام جمعه موقت کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه در دنیا همواره دو جبهه حق و باطل در برابر هم قرار دارند، اظهار کرد: در عصر ما در خاورمیانه دو جبهه در یک کشور شکل گرفته اما امروز فلسطین قدرت یافته و پایه‌های مقاومتی که شهید سلیمانی محکم کرد، در حال ثمر دادن است که جای خوشحالی و همبستگی دارد و این پیروزی برای ما افتخار است.

انتهای پیام




زنگ همبستگی و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد

منبع: ایـسنا
? زنگ همبستگی و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد