زنگ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پنج هزار مدرسه دیار سردار دلها نواخته شد

کرمان – فت فتو – زنگ پیروزی انقلاب اسلامی امروز (سه‌شنبه) در آستانه چهل و چهارمین سال با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، جمعی از مدیران کل، مسولان و دانش آموزان در پنج هزار و ۵۷۴ مدرسه این استان نواخته شد. به گزارش فت فتو، نهال انقلاب اسلامی ایران با وجود ترورها، جنگ […]

کرمانفت فتو – زنگ پیروزی انقلاب اسلامی امروز (سه‌شنبه) در آستانه چهل و چهارمین سال با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، جمعی از مدیران کل، مسولان و دانش آموزان در پنج هزار و ۵۷۴ مدرسه این استان نواخته شد.

به گزارش فت فتو، نهال انقلاب اسلامی ایران با وجود ترورها، جنگ تحمیلی، تحریم و کارشکنی ها حالا رشد کرده و برخلاف پیش‌بینی دشمنان به درختی تنومند مبدل شده و ریشه در خاک مقاومت دوانیده است.

اهالی استان کرمان نیز همانند سایر استان های کشور عزیزمان امروز در نخستین روز از جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد برگزاری برنامه های این دهه مبارک و فرخنده هستند و به عنوان نخستین برنامه “نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس کرمان” را کلید زدند.

امام جمعه کرمان: دانش آموزان نقش قابل توجهی در حفاظت، حراست و پیروزی انقلاب داشته و دارند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه حضرت خدیجه (س) گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و این واقعه مهم را جشن می گیریم.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: امام خمینی (ره) بزرگ‌مردی شجاع، عظیم‌شان و عارفی سالک بود که بعد از ائمه معصومین (ع) تاریخ به خود چنین فردی را ندیده که انقلابی را به این بزرگی و هدفمندی رهبری کند.

وی اظهار داشت: ملت ایران نیز با فداکاری و از خودگذشتگی خود انقلاب اسلامی را با رهبری های امام راحل (ره) رقم زدند و بحق که مردمی عظیم‌شان، فداکار و عزیز هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: دانش آموزان نیز در تمام صحنه های انقلاب خوش درخشیدن و نقش قابل توجهی در حفاظت، حراست و در پیروزی انقلاب داشته و دارند.

وی ادامه داد: دانش آموزان در راهپیمایی ها حضور داشتند و آنقدر راهپیمایی های دانش آموزان در کنار مردم پررنگ بود که حکومت طاغوت مجبور شد مدارس را تعطیل کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: دانش آموزان در جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند و در عملیات های مختلف شرکت و جان خود را فدای انقلاب کردند و برخی نیز شربت شهادت نوشیدند.

وی افزود: دانش آموزان نه تنها در جنگ تحمیلی بلکه هر جا که نظام و انقلاب نیاز به حمایت داشته و دارد در خط مقدم قرار دارند و پیشاپیش آنها معلمان که در تربیت دانش آموزان نقش کم نظیر و بی نظیری دارند، حضور داشته اند.

استاندار کرمان: عظمت انقلاب اسلامی در پرورش انسان هایی چون سپهبد شهید سلیمانی مشخص است 

استاندار کرمان نیز در این آیین، طلیعه جشن‌های باشکوه انقلاب اسلامی در مدارس و نواختن زنگ انقلاب را تبریک گفت و افزود: انقلاب اسلامی ایران، زمینه بالندگی افراد مختلف را فراهم کرد و عظمت آن را در پرورش قهرمانان و بروز کردن استعدادهایی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد هستیم. 

علی زینی وند خاطرنشان کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی به منظور امیدآفرینی بین مردم تشریح خواهد شد و مسئولان ملی و استانی در شهرستان ها با برگزاری جشن های مردمی، خدمات نظام را اعلام می‌کنند.

استاندار کرمان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه شکوفایی استعدادها و خدمت را برای افراد فراهم کرده است.

معلمان نقش موثری در انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز از نواخته شدن زنگ انقلاب ایران اسلامی در پنج هزار و ۵۷۴ مدرسه این استان، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

رضا رضایی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: زنگ انقلاب اسلامی ایران در تمام مدارس استان کرمان با حضور مردم و مسئولان و همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) در مدارس استان کرمان طنین انداز شد.

وی با تاکید بر برگزاری جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدارس، گفت: معلمان نقش موثری در انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان دارند.

رضایی با بیان اینکه در نهایت بعد از ۱۴ سال، تبعید، پایداری، استقامت، شکوه و عظمت امام خمینی (ره)جواب داد و امام در دوازدهم بهمن ۱۳۵۷ وارد کشور شد بیان کرد: مردم ایران که تشنه عدالت و نهادینه شدن ارزش امام خمینی را با آغوش باز و استقبالی بی نظیر پذیرفتند و در نهایت انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «دهه فجر مظهر، شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است» خاطر نشان کرد: عدالت آموزشی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب اسلامی ایران در شهر کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، دانش آموزان، فرهنگیان، مردم و مسئولان در دبستان دخترانه حضرت خدیجه (س) ناحیه یک کرمان برگزار شد.




زنگ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پنج هزار مدرسه دیار سردار دلها نواخته شد

منبع: ایرنـا
? زنگ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پنج هزار مدرسه دیار سردار دلها نواخته شد