زنگ ایثار و مقاومت در مدارس رابر نواخته شد

زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس، امروز سه شنبه ششم مهرماه ۱۴۰۰ هم‌زمان در مدارس سراسر کشور با حضور مسئولان شهرستان در دبستان مرحومه مریم خدادادی نواخته شد. به گزارش “ فت فتو “؛  آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت  امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در دبستان […]

زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس، امروز سه شنبه ششم مهرماه ۱۴۰۰ هم‌زمان در مدارس سراسر کشور با حضور مسئولان شهرستان در دبستان مرحومه مریم خدادادی نواخته شد.

به گزارش “ فت فتو “؛  آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت  امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در دبستان مریم خدادادی  برگزار شد.
در این آیین،  اصغر شمی  اداره آموزش و پرورش، با گرامیداشت  یاد و خاطر همه شهدا به ویژه  ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ضمن خیر مقدم به مادر دانش آموز شهید هوشنگ سلاجقه  گفت: هدف این  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  و دفاع از کیان و مرزهای مملکت  است.
وی با تبریک هفته مرد و مردانگی ؛ مردانی که  از جان خود در راه نظام، انقلاب و دین گذ شت کردند؛ افزود : همه ما مدیون  شهدا و ایثارگران هستیم در سایه  همین مقاومت و ایثار گری ها یادو خاطره این عزیزان را  گرامی می داریم.

 حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی  امام  جمعه رابر با  گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب ما  ادامه دهنده راه خون شهداست.
وی افزود : شهدای هشت سال دفاع مقدس به تکلیف خود  عمل کردند ما نیز برای اینکه راه شهدا را گرامی بداریم باید به تکلیف فردی و اجتماعی عمل کنیم.
امام  جمعه رابر خاطر نشان کرد : با عمل کردن به وظیفه؛ به خون شهدا احترام قائل می شویم.

 ازجمله برنامه های این مراسم ، اجرای سرود دانش‌­آموزی، مراسم برافراشتن پرجم ایران و  نواختن نمادین  زنگ ایثار و مقاومت با حضور مادر دانش آموز شهید هوشنگ  سلاجقه انجام شد. 
وهمچنین با حضور در گلزار شهدای کشکوئیه؛با برگراری  مراسم  گلباران و ادای احترام،  یاد و خاطره  دانش آموز شهید هوشنگ  سلاجقه را  گرامی داشتند.




زنگ ایثار و مقاومت در مدارس رابر نواخته شد

منبع:آرمـان
? زنگ ایثار و مقاومت در مدارس رابر نواخته شد