زنگ انقلاب در مدارس کوهبنان طنین‌انداز شد

در آستانه دهه فجر و چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در کوهبنان در مدرسه دخترانه فاطمیه شهرستان نواخته شد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان و به نقل از روابط‌‌عمومی فرمانداری کوهبنان، در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: در سال ۵۷ بود که مبارزات مردمی علیه حکومت اوج گرفت و […]

در آستانه دهه فجر و چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در کوهبنان در مدرسه دخترانه فاطمیه شهرستان نواخته شد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان و به نقل از روابط‌‌عمومی فرمانداری کوهبنان،
در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: در سال ۵۷ بود که مبارزات مردمی علیه حکومت اوج گرفت و درنهایت با حضور مردم در صحنه و قاطعیت حضرت امام انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و پرونده حکومت شاهنشاهی برای همیشه تاریخ بسته شد.

وی ابراز کرد: در پرتو رهبری‌های مقتدرانه مقام معظم رهبری کشتی انقلاب با سرعت مسیر خود را طی می‌کند، لذا انسان مؤمن باید نسبت به امام و مقتدای خویش وفادار و هم نسبت به دشمنان خدا دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز باشد.

فرماندار کوهبنان ابراز کرد: جای بسی افتخار است که با استقرار حکومت اسلامی زمینه گسترش احکام نورانی اسلام رقم خورد و امروز به برکت پایداری حضرت امام (ره)، منویات مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم در صحنه شاهد بیداری و خیزش در کشورهای اسلامی هستیم.

توکلی گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی همواره دانش‌آموزان در کنار حضرت امام (ره) در مقابل حکومت پهلوی ایستادند و تعدادی از آنان نیز در این راستا شربت شهادت نوشیدند تا این‌که زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.
 
وی خاطرنشان کرد: پس‌از آن نیز همواره دانش‌آموزان به‌همراه مدیران، دبیران و مربیان خود در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری گسترده و پررنگ دارند چراکه آنان خود را سربازی پا به‌رکاب و در خدمت ولایت و رهبری می‌دانند.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و صنایع دستی دانش‌آموزان افتتاح گردید که این مراسم با شاهنامه‌خوانی دانش‌آموزان همراه بود.
انتهای پیام/س




زنگ انقلاب در مدارس کوهبنان طنین‌انداز شد

منبع:آرمـان
? زنگ انقلاب در مدارس کوهبنان طنین‌انداز شد