زنگ انقلاب در عنبرآباد نواخته شد.

زنگ انقلاب به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در عنبرآباد نواخته شد. به گزارش “فت فتو” صبح امروز باحضور مسئولان شهرستان عنبرآباد مراسم نمادین زنگ انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدرسه  پسرانه باقرالعلوم شهرستان عنبرآباد نواخته شد.  حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه […]

زنگ انقلاب به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در عنبرآباد نواخته شد.

به گزارش “فت فتو” صبح امروز باحضور مسئولان شهرستان عنبرآباد مراسم نمادین زنگ انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدرسه  پسرانه باقرالعلوم شهرستان عنبرآباد نواخته شد.
 حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در آیین نواختن زنگ انقلاب گفت: فیلم لحظه ورود امام راحل در همچین روزی به انسان احساس غرور و عظمت می دهد.

وی افزود: از لحظه نشستن پرواز فرانسه به تهران تاکنون می بینیم همراهان امام دو دسته شدند افرادی که در کنار امام و انقلاب ماندند و در نهایت در عظیم ترین تجارت دنیایی به مقام شهادت نایل شدند مانند شهید مطهری و بهشتی و دسته دیگر کسانی که در مقابل امام و انقلاب ایستادند و دشمنی کردند مانند بنی صدر
امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: علت سقوط عده ای، در خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها اشاره شده و آن ایجاد نفاق در انسان است که انسان را از حق جدا می کند و مقابل حق قرار می دهد.

حجت الاسلام بامری افزود: عامل نفاق، عده زیادی را از اول انقلاب تاکنون از قطار انقلاب پیاده کرده است.
وی گفت: رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: “علاقه شدید به مال و مقام نفاق را در قلب می رویاند همانطور که آب سبزه را می رویاند لذا بواسطه حب جاه و مقام عمر سعد در مقابل امام حسین علیه السلام می ایستد و از شیرخواره ایشان هم نمی گذرد.

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: اگر بخواهیم در باتلاق حب مقام و مال گرفتار نشویم باید همواره خداوند متعال را در نظر داشته باشیم.

وی افزود: در این روز در محضر خداوند متعال با آرمان‌های شهداء و امام راحل تجدید بیعت می کنیم به فضل و توفیق الهی ان شاالله.

انتهای پیام /بهادری




زنگ انقلاب در عنبرآباد نواخته شد.

منبع:آرمـان
? زنگ انقلاب در عنبرآباد نواخته شد.