زنده گیری مارهای سمی از بیشترین ماموریت های آتشنشانی کرمان

فت فتو/کرمان به گفته مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، بیشترین حوادت مربوط به زنده گیری مارهای سمی و خطرناک در فصل گرما است. رضا میرزایی در گفت و گو با فت فتو، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۷۸۹ عملیات امداد و نجات توسط سازمان آتشنشانی کرمان انجام شده است، گفت: […]

فت فتو/کرمان به گفته مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، بیشترین حوادت مربوط به زنده گیری مارهای سمی و خطرناک در فصل گرما است.

رضا میرزایی در گفت و گو با فت فتو، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۷۸۹ عملیات امداد و نجات توسط سازمان آتشنشانی کرمان انجام شده است، گفت: ۱۰۷۸  مورد آتش سوزی در شهر کرمان رخ داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیشترین حوادث را مربوط به زنده گیری مارهای سمی و خطرناک، زنده گیری حیوانات خطرناک، آتش سوزی منازل، امدادر سانی مصدومین محبوس شده در تصادفات و پیشگیری از حریق احتمالی خودروهای تصادفی، و آتش سوزی وسایل نقلیه و زباله در شهر کرمان ذکر کرد.

میرزایی یادآورشد: از ابتدای سال جاری روزانه به طور متوسط ۱۲  ماموریت در شهر کرمان انجام شده است؛ در حوادثی از قبیل تصادفات و سقوط افراد از کوه و بلندی احتمال جان باختن افراد وجود داشته است.

وی زمان رسیدن آتشنشانان بر سر عملیات را به طور متوسط در شهر کرمان ۳ تا ۵ دقیقه اعلام و تصریح کرد: البته این زمان تحت تاثیر ترافیک و مسیرهای دسترس شهری نیز هست.روزانه به طور متوسط ۸۰۰ تماس با سازمان آتش نشانی گرفته می شود.

انتهای پیام




زنده گیری مارهای سمی از بیشترین ماموریت های آتشنشانی کرمان

منبع:ایـسنا
? زنده گیری مارهای سمی از بیشترین ماموریت های آتشنشانی کرمان