زمین لرزه فاریاب بدون خسارت بود

نذیر کرمان/کرمان فرماندار فاریاب زمین‌لرزه بامداد امروز ۱۹ فروردین ماه را بدون خسارت اعلام کرد. سیدحسام الدین حسینی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به وقوع زمین‌لرزه های پی در پی و کم عمق در شهرستان فاریاب گفت: زمین لرزه‌های متعدد و کم عمق تاکنون بدون خسارت بودند. وی به استناد نظرات […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار فاریاب زمین‌لرزه بامداد امروز ۱۹ فروردین ماه را بدون خسارت اعلام کرد.

سیدحسام الدین حسینی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به وقوع زمین‌لرزه های پی در پی و کم عمق در شهرستان فاریاب گفت: زمین لرزه‌های متعدد و کم عمق تاکنون بدون خسارت بودند.

وی به استناد نظرات کارشناسان وقوع زمین‌لرزه های کم عمق را موجب آزادسازی گازهای زیرزمینی عنوان کرد و زمین‌لرزه های شهرستان فاریاب را نیز از این نوع دانست.

حسینی با اشاره به زمین لرزه ۴.۱ ریشتری صبح امروز در فاریاب اظهار کرد: اگرچه بعضی از مردم این زمین لرزه را احساس کردند اما هیچگونه خسارتی در بخش‌های مختلف به همراه نداشته است.

فرماندار فاریاب آماده باش ستاد مدیریت بحران را با توجه به شرایط منطقه از جمله  بارش های سیل آسا، طوفان و تگرگ ضروری دانست و بر لزوم توجه مردم به هشدارهای ایمنی در مواقع حوادث غیرمترقبه تاکید کرد.

حسینی از همه مدیران خواست تا نسبت به آمادگی لازم در مواقع بحران توجه جدی داشته باشند و افزود: نباید با این تفکر که زمین لرزه های کم عمق بدون خسارت هستند، آسوده خاطر باشیم زیرا با همه اوصاف می طلبد از آمادگی لازم برخوردار باشیم.

انتهای پیام




زمین لرزه فاریاب بدون خسارت بود

منبع: ایـسنا
? زمین لرزه فاریاب بدون خسارت بود