زمستان و صف‌های بی‌پايان در جنوب كرمان

با كاهش دما و فرارسيدن فصل زمستان مردم در جنوب كرمان از صفی به صف ديگر می‌روند تا مايحتاج روزمره‌شان را تامين كنند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛ با كاهش دما و فرارسيدن فصل زمستان مردم در جنوب كرمان از صفي به صف ديگر می‌روند تا مايحتاج روزمره‌شان را تامين كنند. […]

با كاهش دما و فرارسيدن فصل زمستان مردم در جنوب كرمان از صفی به صف ديگر می‌روند تا مايحتاج روزمره‌شان را تامين كنند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛ با كاهش دما و فرارسيدن فصل زمستان مردم در جنوب كرمان از صفي به صف ديگر می‌روند تا مايحتاج روزمره‌شان را تامين كنند.

طرح‌های دولت كه عموما براي مبارزه با قاچاق و سوءاستفاده از اقلام يارانه‌ای درحال اجراست حالا به معضلي براي شهروندان تبديل شده و مسئولان دولتی را هم بيش از پيش درگير مسائل حاشيه‌ای كرده است.

در ابتدا طرح كدينگ سوخت و صف‌هاي طويل بنزين اجرا شد كه با اعتراضات گسترده مردم خوشبختانه جمع شد.

حالا اما دو طرح ديگر در حال اجراست كه مردم را در صف‌ها معطل می‌کند، طرح خريد كارتي نان و سهميه‌بندي آرد نانوايان براي جلوگيری از هدر رفت و فروش خارج از شبكه آرد كه هم نانوايان را معترض كرده و هم مردم چند روزي در صف‌ها گرفتار بودند.

بعد از جلسه يكشنبه فرماندار منوجان با نانوايان و تامين كنندگان آرد، اين اميدواري ايجاد شد كه صف‌های نانوايی‌ها در منوجان كم‌كم برچيده شود.

صف كپسول گاز جديدترين صفی است كه مردم در زمستان سخت گرفتار آن شده‌اند.

بيشتر اين ناهماهنگی‌ها به علت تصميماتی است كه در ادارات كل در مركز استان‌ها و وزارتخانه‌ها در پايتخت و در ساختمان‌های شيشه‌ای، بدون تامين زيرساخت لازم در مناطق محروم گرفته می‌شود كه از امكانات اوليه نيز برخوردار نيستند يا اطلاع رساني صحيح انجام نمی‌شود كه مردم اين‌چنين در برهه‌ای از زمان دچار مشكلات عديده می‌شوند.

مديريت صحيح و نظارت بر روند اجراي طرح‌ها شايد بتواند اندكي از مشكلات را مرتفع كند اما اجرای برخی طرح‌ها در شرايط فعلی‌جز نارضايتي و گرفتاري مردم حاصلی نخواهد داشت و بهتر است دولت‌مردان پيش از اجراي هر طرحی محاسن و معايب آن را خوب بسنجند و در مناطقي كه اجرا می‌كنند زيرساخت‌های لازم را فراهم كنند.

گزارش: زارعی

انتهای خبر/ محمدی




زمستان و صف‌های بی‌پايان در جنوب كرمان

منبع:آرمـان
? زمستان و صف‌های بی‌پايان در جنوب كرمان