زمان برگزاری مراسم روز خبرنگار در کرمان تغییر کرد

کرمان – فت فتو – خانه مطبوعات استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آیین گرامیداشت روز خبرنگار شنبه/ ۲۹ مرداد/ با حضور مسئولان و اصحاب رسانه برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو پیشتر اعلام شده بود که این مراسم روز سه شنبه(امروز) برگزار می شود. اطلاعیه ارسالی روابط عمومی خانه مطبوعات استان کرمان به […]

کرمان – فت فتو – خانه مطبوعات استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آیین گرامیداشت روز خبرنگار شنبه/ ۲۹ مرداد/ با حضور مسئولان و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو پیشتر اعلام شده بود که این مراسم روز سه شنبه(امروز) برگزار می شود.

اطلاعیه ارسالی روابط عمومی خانه مطبوعات استان کرمان به فت فتو حاکیست: مراسم روز خبرنگار در شهرستان سیرجان و رفسنجان نیز به صورت همزمان برگزار می‌شود.

براساس این اطلاعیه، ملاک عضویت در خانه مطبوعات طی فرآیند عضویت و قرارگرفتن نام در فهرست اعضای این خانه است؛ این فهرست از طریق نشانی اینترنتی khanehmatbooat.ir  قابل دسترسی است.

همچنین این اطلاعیه تاکید کرده هدیه روز خبرنگار طی روزهای آینده به خبرنگاران اهدا و درباره آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(فت فتو) به دست طالبان در مزار شریف افغانستان در سال ۱۳۷۷ به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.




زمان برگزاری مراسم روز خبرنگار در کرمان تغییر کرد

منبع: ایرنـا
? زمان برگزاری مراسم روز خبرنگار در کرمان تغییر کرد