زلزله ۴.۵ریشتری شهداد کرمان را لرزاند

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، زلزله‌ای به‌بزرگی ۴٫۵ ریشتر و به مشخصات زیر حوالی شهداد در استان کرمان را لرزاند. اعزام ٣ تیم امدادونجات به کانون زلزله کرمان رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۴٫۵ ریشتر حوالی شهداد […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، زلزله‌ای به‌بزرگی ۴٫۵ ریشتر و به مشخصات زیر حوالی شهداد در استان کرمان را لرزاند.

اعزام ٣ تیم امدادونجات به کانون زلزله کرمان

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۴٫۵ ریشتر حوالی شهداد کرمان در استان کرمان، اظهار داشت: این زمین لرزه ساعت ۱۵:۰۹:۵۰ بعد از ظهر امروز یکشنبه نوزدهم فروردین‌ماه به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین بوده است، ادامه داد: این زمین لرزه در طول جغرافیایی ۵۷٫۴۵ و عرض جغرافیایی ۳۰٫۴۲ ثبت شده و در ۲۴ کیلومتری شهداد، ۲۶ کیلومتری سیرچ، ۳۶ کیلومتری اندوهجرد و ۳۸ کیلومتری مرکز استان کرمان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه ٣ تیم امدادونجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستا‌های نزدیک کانون زلزله اعزام شدند، افزود: بررسی‌های لازم توسط تیم‌های ارزیاب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان کرمان به حالت آماده باش درآمدند، گفت: تاکنون هیچ گونه خسارت جانی و مالی از این زمین لرزه گزارش نشده است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

بزرگی: ۴٫۵

 محل وقوع: استان کرمان ـ حوالی شهداد

 تاریخ و زمان وقوع به‌وقت محلی: ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۱۵:۰۹:۵۰

طول جغرافیایی: ۵۷٫۴۵

عرض جغرافیایی: ۳۰٫۴۲

عمق زمین‌لرزه: ۱۰ کیلومتر

 نزدیک‌ترین شهرها:

۲۴کیلومتری شهداد (کرمان)

۲۶کیلومتری سیرچ (کرمان)

۳۶کیلومتری اندوهجرد (کرمان).

 نزدیکترین مراکز استان:

۳۸کیلومتری کرمان.

انتهای پیام/۵۱۱/+




زلزله ۴.۵ریشتری شهداد کرمان را لرزاند

منبع: تسنــیم
? زلزله ۴.۵ریشتری شهداد کرمان را لرزاند