زلزله نسبتا شدید در کرمان

کرمان” class=”mauto block”/> زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵ و یک دهم در مقیاس ریشتر عصر امروز ساعت ۱۷ و پنج دقیقه سیرچ کرمان را لرزاند. به گزارش فت فتو، مرکز این زمین لرزه در سیرچ بود و در کرمان نیز احساس شد. این زمین لرزه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین روی داد واز خسارات احتمالی گزارشی […]

کرمان” class=”mauto block”/>

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵ و یک دهم در مقیاس ریشتر عصر امروز ساعت ۱۷ و پنج دقیقه سیرچ کرمان را لرزاند.


به گزارش فت فتو، مرکز این زمین لرزه در سیرچ بود و در کرمان نیز احساس شد. این زمین لرزه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین روی داد واز خسارات احتمالی گزارشی نشده است.


 فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شده اند. وی از اعزام  تیم های ارزیاب خانه هلال و امدادی به روستاهای جوشان ، حسن آباد ، پوزه کوه ، چارفرسخ ، فوسک و کشوتیه خبر داد و گفت: هنوز هیچ گونه خساراتی گزارش نشده است. 


سعیدی مدیر کل مدیریت بحران استان هم اعلام کرد : این زمین لرزه حوالی روستای چهار فرسخ رخ داده است و تا به این لحظه خسارتی گزارش نشده است ، و تا کنون ریزش سنگ از ارتفاعات روستای پوزه کوه حوالی چار فرسخ گزارش شده است 


رئیس هلال احمر شهداد هم از حضور تیم های هلال احمر در منطقه برای بررسی خسارات و اوضاع منطقه خبرداد . 


سید محمد صابری رئیس اورژانس کرمان گفت: در پی زمین لرزه پنج و یک دهم ریشتر در منطقه سیرچ تعداد ۴ تیم فوریت های پزشکی جهت ارزیابی به مناطق تحت تاثیر زمین لرزه اعزام شد.


 بیمارستان های شهر کرمان و شهرستان های معین و هم چنین تیم های لجستیک آماده باش سطح زرد اعلام شد.


انتهای پیام/




زلزله نسبتا شدید در کرمان

منبع: ایـلنا
? زلزله نسبتا شدید در کرمان