زلزله خسارتی به نیروگاه‌ شهید سلیمانی کرمان وارد نکرده است

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان گفت: زلزله خسارتی به نیروگاه‌ شهید سلیمانی وارد نکرده و همه تأسیسات، تجهیزات و ساختمان‌های این  نیروگاه در صحت کامل هستند. حسین بحرالعلوم، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع زلزله۴.۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در منطقه باغین، […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان گفت: زلزله خسارتی به نیروگاه‌ شهید سلیمانی وارد نکرده و همه تأسیسات، تجهیزات و ساختمان‌های این  نیروگاه در صحت کامل هستند.

حسین بحرالعلوم، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع زلزله۴.۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در منطقه باغین، هیچگونه آسیبی به نیروگاه‌ سیکل ترکیبی شهید سلیمانی وارد نشده است و وضعیت تمامی تأسیسات، تجهیزات و ساختمان‌های این  نیروگاه در صحت کامل بوده و در روند انجام فعالیت‌های جاری نیز خللی رخ نداده است.
وی افزود: این نیروگاه بر اساس استانداردها و ضوابط مطلوب طراحی و احداث شده‌ است و در برابر زلزله‌های محتمل در منطقه، ایمن می باشد.
نیروگاه شهید سلیمانی با تولید  اسمی قریب به دو هزار مگاوات یکی از بزرگترین نیروگاههای کشور محسوب می شود و در منطقه باغین از توابع کرمان واقع شده است.

انتهای پیام




زلزله خسارتی به نیروگاه‌ شهید سلیمانی کرمان وارد نکرده است

منبع: ایـسنا
? زلزله خسارتی به نیروگاه‌ شهید سلیمانی کرمان وارد نکرده است