کل اخبار 111917 اخبار امروز : 52
  • تاریخ : شنبه - ۲۲ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 - May - 2024
  • ساعت :

    زائران حج باید سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران باشند

    کرمان (فت فتو) – رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این که حج فرصت بسیار خوبی برای تبیین مسائل مربوط به نظام و انقلاب به مسلمانان جهان است، گفت هر یک از زائران و کارگزاران حج باید سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران در موسم حج باشند. حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در […]

    کرمان (فت فتو) – رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این که حج فرصت بسیار خوبی برای تبیین مسائل مربوط به نظام و انقلاب به مسلمانان جهان است، گفت هر یک از زائران و کارگزاران حج باید سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران در موسم حج باشند.

    حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل و کارگزاران حج و زیارت استان کرمان افزود: مقام معظم رهبری هر ساله در آستانه اعزام کاروان ها به حج، مسائلی را مطرح می کنند که چراغ راه مسوولان برای اعزام کاروان ها است و در پیام ایشان به مناسبت حج نیز نکات حایز اهمیتی مطرح می شود.

    وی بیان کرد: در کنار انجام مناسک حج به عنوان یک عمل عبادی، باید به جنبه های سیاسی و فرهنگی حج نیز توجه شود.

    رییس کل دادگستری استان کرمان، توجیه زائران را مورد تاکید قرار داد و گفت: اقدام جهت اعزام زائران به حج و سایر سفرهای زیارتی، دارای اجر معنوی بسیار زیادی برای کارگزاران است و قطعا تلاشگران این حوزه در پیشگاه خداوند ماجور خواهند بود.

    محمود عرب نژاد، مدیرکل حج و زیارت استان کرمان نیز با اشاره به اینکه امسال یک هزار و ۲۵۰ زائر در قالب ۱۰ کاروان از استان کرمان به سفر معنوی حج اعزام می گردند، گفت: استان کرمان نخستین استانی است که ظرفیت های آن برای اعزام به حج تکمیل شده است.

    وی با بیان این مطلب که اعزام زائران حج تمتع از کرمان از ۲۲ خردادماه به فرودگاه مدینه النبی انجام می شود، اظهار کرد: برگشت زائران نیز از ۱۵ ذی الحجه از فرودگاه جده به کرمان انجام خواهد شد.

    مدیرکل حج و زیارت استان کرمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۱۷ دفتر زیارتی و دو هزار ۵۰۰ کارگزار کارآزموده در استان کرمان در حال فعالیت هستند.

    عرب نژاد با اشاره به اینکه اعزام زائران به سوریه در دست انجام است، افزود: پیش بینی می شود که ۲۰۰ هزار زائر اربعین را در سال جاری داشته باشیم.




    زائران حج باید سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران باشند

    منبع: پــانا
    ? زائران حج باید سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران باشند

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A