رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از خبرگزاری ایسنا کرمان بازدید کرد

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از خبرگزاری دانشجویان ایران(فت فتو) منطقه کرمان بازدید کرد. به گزارش فت فتو، دکتر محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان از تحریریه اخبار داخلی فت فتو کرمان بازدید […]

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از خبرگزاری دانشجویان ایران(فت فتو) منطقه کرمان بازدید کرد.

به گزارش فت فتو، دکتر محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان از تحریریه اخبار داخلی فت فتو کرمان بازدید کرد.

وی در این دیدار به سوالات اقتصادی و سیاسی خبرنگاران پاسخ داد.

پورابراهیمی در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت:‌ رسالت مهمی بر عهده جریان انقلابی است و حرکت جدی برای جهاد تبیین باید آغاز شود و رسالت حوزه خبری و خبرگزاری‌ها در این خصوص مضاعف است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خبرگزاری فت فتو در استان کرمان با به روز بودن و تحلیل درست اخبار، یکی از خبرگزاری های شاخص استان در سطح داخلی و کشوری بوده که جا دارد از خبرنگاران این مجموعه تقدیر ویژه ای داشته باشیم.




رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از خبرگزاری فت فتو کرمان بازدید کرد

منبع: ایـسنا
? رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از خبرگزاری فت فتو کرمان بازدید کرد