رییس کل دادگستری کرمان: سردار سلیمانی مکتبی عظیم را در تاریخ بنا نهاد

کرمان – فت فتو– رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عصاره ای از آموزه های انقلابی، دینی و مجاهدی بی‌نظیر بود که در قامت یک سرباز وطن، مکتبی عظیم را در تاریخ بنیان نهاد. به گزارش دریافتی روز یکشنبه فت فتو، یدالله موحد در این پیام به مناسبت […]

کرمانفت فتو– رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عصاره ای از آموزه های انقلابی، دینی و مجاهدی بی‌نظیر بود که در قامت یک سرباز وطن، مکتبی عظیم را در تاریخ بنیان نهاد.

به گزارش دریافتی روز یکشنبه فت فتو، یدالله موحد در این پیام به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها افزود: سردار سلیمانی نشان داد که یکی از مهمترین شئون عاقبت بخیری، اقتدا به ولایت و همراه ماندن با مردم است.

وی اضافه کرد: بدون شک با شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت رویش های فراوانی در این جبهه شکل گرفته و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براساس یک بصیرت مردمی و جهانی بار دیگر در عرصه بین الملل بازتعریف شده است؛ بسیاری از آزادی خواهان و آزاداندیشان جامعه جهانی به حقیقت دنیای پوشالی استکبار و استعمار پی برده اند و ثمره نهایی خون شهدای جبهه مقاومت بویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شکست قطعی آمریکا در منطقه و به دنبال آن نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

موحد ادامه داد: بدون تردید قاتلان و مسببان شهادت این تربیت یافته راستین مکتب اسلام و ولایت، از انتقام سخت پیروان حاج قاسم و جبهه مقاومت در امان نخواهند بود چرا که امروز هر اندیشه آزادی در این مرز و بوم و در فرای مرزهای این سرزمین سربازی است که می تواند ریشه دنیای پوشالی استکبار را از زمین سست وجودش بیرون بکشد و به زباله دان تاریخ بفرستد.

رییس کل دادگستری از همه علاقه مندان و دل سپردگان به جبهه مقاومت، دعوت کرده نسبت به شناخت سیره و مکتب شهید سلیمانی اهتمامی ویژه داشته باشند و این شهید والامقام را الگوی عملی خود در زندگی قرار دهند چراکه راه و مسلک این شهید والامقام، مسیری روشن است که مقصدی جز سعادت و عاقبت بخیری نخواهد داشت.‏




رییس کل دادگستری کرمان: سردار سلیمانی مکتبی عظیم را در تاریخ بنا نهاد

منبع: ایرنـا
? رییس کل دادگستری کرمان: سردار سلیمانی مکتبی عظیم را در تاریخ بنا نهاد