رییس تبلیغات اسلامی بم: دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است

کرمان–فت فتو– رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهر بم، دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: امیدآفرینی و مردمی بودن جزو اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر است. حجت الاسلام محمد علی‌آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: دشمنان همواره در حال به چالش کشیدن انقلاب اسلامی […]

کرمانفت فتو– رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهر بم، دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: امیدآفرینی و مردمی بودن جزو اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر است.

حجت الاسلام محمد علی‌آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: دشمنان همواره در حال به چالش کشیدن انقلاب اسلامی بوده‌ و هستند و از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب با ایجاد تفرقه‌، تحمیل هشت سال جنگ و ترورهای متعدد، اجازه چشیدن طعم شیرین انقلاب اسلامی را به مردم ندادند.

رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر بم با اشاره به اجرای برنامه های متعدد در دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان اظهار داشت: طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی بم با تجمیع ظرفیت های دولتی و مردمی و مشارکت گسترده عموم مردم همواره در سطح استان و ملی الگویی بسیار موفق بوده است.

وی بیان کرد: برنامه های ستاد دهه فجر امسال از آیین نمادین ۱۲ فروردین در میدان امام آغاز و تا راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه همراه با جشن های مساجد و تکایا ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام علی‌آبادی تصریح کرد: برنامه های گسترده ای طی ایام الله دهه فجر در شهرستان بم برگزار می شود که تمام نقاط شهر و بسیاری از مساجد را پوشش می دهد و به طور قطع مشارکت اقشار مختلف مردم را همچون سال‌های گذشته دربر خواهد داشت.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا، زحمات اسرا و خانواده های معزز ایثارگران است و اکنون ما امانتدار این گنجینه عظیم هستیم.

دهه فجر میثاقی دوباره با ولایت

رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بم با دعوت از عموم مردم در این برنامه ها ادامه داد: دهه فجر فرصت میثاقی دوباره و بیعت با ولایت همچنین قرار گرفتن در مسیر راه شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، شهدای مدافع وطن و امنیت، و شهدای دفاع مقدس برای همه جامعه است.

وی با اشاره به فرمایش سپهبد شهید سلیمانی با عنوان “همواره با ولایت خواهیم ماند” گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه طی دهه فجر در شهرستان بم برگزار می شود که ۵۰ عنوان برنامه از این تعداد شاخص و محوری است.

حجت الاسلام علی‌آبادی بیان کرد: شاخص ترین برنامه های دهه فجر در شهرستان بم شامل فعالیت های فرهنگی، مذهبی، هنری، ورزشی و دیدار با خانواده معزز شهدا است.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق استان کرمان قرار دارد.




رییس تبلیغات اسلامی بم: دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است

منبع: ایرنـا
? رییس تبلیغات اسلامی بم: دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است