رییس بنیاد شهید: حل مشکلات در گرو تجمیع منابع ملی و منطقه‌ای است

کرمان – فت فتو – معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه منابع کشور محدود است، گفت: با تجمیع منابع ملی و منطقه‌ای می‌توان مشکلات را حل کرد و اقدامات لازم را انجام داد زیرا مدیریت به معنای صبر برای رفع نیازها توسط دستگاه‌های بالاتر نیست. به گزارش فت […]

کرمان – فت فتو – معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه منابع کشور محدود است، گفت: با تجمیع منابع ملی و منطقه‌ای می‌توان مشکلات را حل کرد و اقدامات لازم را انجام داد زیرا مدیریت به معنای صبر برای رفع نیازها توسط دستگاه‌های بالاتر نیست.

به گزارش فت فتو، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان کوهبنان افزود: هر سازمان، نهاد، مجموعه و شخصی در هر موقعیتی که هست با امکاناتی که دولت در اختیار آن قرار داده یا امکاناتی که در سطح کشور و منطقه وجود دارد باید در راستای پیشبرد امور تلاش کند.

وی با بیان اینکه حل برخی موضوعات قابلیت منطقه‌ای ندارد تاکید کرد: در موضوعاتی مانند مسائل بهداشتی و درمانی می‌توان به راه حل‌های منطقه‌ای اتکا داشت و مسائل را مدیریت و حل کرد به طور مثال برای رفع نیروی انسانی مورد نیاز، دانشگاه کرمان می‌تواند چرخه نیرو را تغییر دهد و نیروی انسانی کارآمد تربیت کند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه سفرهای استانی رییس جمهور با ۲ هدف انجام می‌شود، گفت: نخستین هدف این سفرها گفت‌وگو با مردم و آشنایی با نظرات مردمی فارغ از دور بودن و نزدیک بودن شهرستان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مردمی مطرح شده در سفرهای رییس جمهوری بحق بوده است، ادامه داد: این مشکلات بعد از طرح از سوی مردم طبقه‌بندی شده و مهمترین آن‌ها در اولویت قرار گرفته است.

اخبار مرتبط با سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان را از طریق پرونده ذیل دنبال کنید:

دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور




رییس بنیاد شهید: حل مشکلات در گرو تجمیع منابع ملی و منطقه‌ای است

منبع: ایرنـا
? رییس بنیاد شهید: حل مشکلات در گرو تجمیع منابع ملی و منطقه‌ای است