رییس اورژانس کرمان: چهار مصدوم حادثه واژگونی پژو پارس در شهداد امدادرسانی شدند

کرمان – فت فتو – رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمان از امدادرسانی هوایی و زمینی به مصدومان حادثه واژگونی یک دستگاه پژو پارس در بخش شهداد از توابع این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه چهار مصدوم داشته است. به گزارش روز جمعه فت فتو از روابط عمومی دانشگاه […]

کرمان – فت فتو – رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمان از امدادرسانی هوایی و زمینی به مصدومان حادثه واژگونی یک دستگاه پژو پارس در بخش شهداد از توابع این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه چهار مصدوم داشته است.

به گزارش روز جمعه فت فتو از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سیدمحمد صابری افزود: ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز جمعه (۱۳ خرداد ماه)، واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر ۶۰ محور شهداد به نهبندان گزارش شد.

وی اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام حادثه، ۲ تیم فوریت های پزشکی با همراهی یک تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان عنوان کرد: چهار نفر در این حادثه مصدوم شدند که پس از رهاسازی و دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم های فوریت های پزشکی و تیم امداد هلال احمر به شهداد منتقل شدند.

وی گفت: اورژانس هوایی به دلیل تسریع در اقدامات درمانی تکمیلی، به شهداد اعزام شد و ۲ نفر از مصدومان این حادثه که شامل یک مَرد ۲۰ساله و یک زن ۲۱ ساله بودند را با حال عمومی ناپایدار به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل کرد.

صابری ادامه داد: ۲ مصدوم دیگر حادثه شامل زن ۳۰ ساله و مرد ۳۴ ساله با حال عمومی مساعد توسط یک تیم فوریت های پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی شهداد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.




رییس اورژانس کرمان: چهار مصدوم حادثه واژگونی پژو پارس در شهداد امدادرسانی شدند

منبع: ایرنـا
? رییس اورژانس کرمان: چهار مصدوم حادثه واژگونی پژو پارس در شهداد امدادرسانی شدند