ریزش کوه مسیر دسترسی به ۲ روستای رفسنجان و زرند را مسدود کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال استان کرمان گفت: ریزش کوه و جاری شدن سیلاب باعث شد تا به اهالی روستای داوران در رفسنجان و حصن آباد زرند دسترسی نداشته باشیم. به گزارش فت فتو، محمد امیرخانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مرتب با روستاییان حصن آباد زرند در تماس هستیم که هیچ […]

معاون امداد و نجات جمعیت هلال استان کرمان گفت: ریزش کوه و جاری شدن سیلاب باعث شد تا به اهالی روستای داوران در رفسنجان و حصن آباد زرند دسترسی نداشته باشیم.


به گزارش فت فتو، محمد امیرخانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مرتب با روستاییان حصن آباد زرند در تماس هستیم که هیچ اقدامی انجام ندهند و در مسیر رودخانه قرار نگیرند تا به کمک شان بشتابیم.


وی اظهار داشت: همچنین دیگر توصیه های لازم از جمله اینکه از ارتفاعات روستا پایین نیایند به اهالی این روستاها داده شده است.


امیرخانی عنوان کرد: تیم امداد و نجات به سرپرستی رئیس شعبه به منطقه اعزام شده اند و اکنون در نزدیکی روستا هستند.


وی ابراز داشت: افراد محاصره شده در سیلاب و ریزش کوه در روستای حصن آباد به گفته اهالی روستا ۳۰ خانوار هستند.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال استان کرمان همچنین با اشاره به ریزش کوه و مسدود شدن محور روستایی داوران رفسنجان گفت: ۲تیم امدادی از رفسنجان به این منطقه اعزام شده و با فرمانداری رفسنجان هماهنگ شده که ۲ بولدوزر و لودر برای بازگشایی این مسیر روستایی به منطقه اعزام شود.


وی ادامه داد: همچنین وجود خودروهای سنگین برای تقویت خاکریز سد خاکی داوران ضروری است تا این سد برای روستای پایین دست مشکل ساز نشود.


شهرستان رفسنجان در فاصله ۱۰۰ و زرند ۷۰ کیلومتری کرمان قرار دارند.


داوران، روستایی است در ۲۷ کیلومتری شرق رفسنجان که بر اساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت این روستا ۲ هزار و ۶۳۱ نفر است.


انتهای پیام/




ریزش کوه مسیر دسترسی به ۲ روستای رفسنجان و زرند را مسدود کرد

منبع: ایـلنا
? ریزش کوه مسیر دسترسی به ۲ روستای رفسنجان و زرند را مسدود کرد