ریزش تونل فاضلاب در کرمان و تلاش برای نجات ۲ کارگر

کرمان – فت فتو – رییس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: تونل فاضلاب کرمان عصر امروز (سه‌شنبه) حین حفاری ریزش کرد و محبوس شدن ۲ کارگر را به دنبال داشت که تلاش برای نجات آنان جریان دارد. احد شعار در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: حادثه […]

کرمان – فت فتو – رییس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: تونل فاضلاب کرمان عصر امروز (سه‌شنبه) حین حفاری ریزش کرد و محبوس شدن ۲ کارگر را به دنبال داشت که تلاش برای نجات آنان جریان دارد.

احد شعار در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: حادثه ریزش تونل واقع در شرف آباد شهر کرمان در ساعت ۱۴:۴۰ امروز اتفاق افتاد و تیم های امدادی هلال احمر دقایقی پس از اعلام حادثه به محل رسیدند.
وی با اشاره به اینکه تیم های امدادی اکنون در حال آواربرداری هستند اظهارداشت: نشانه و علائم حیاتی تا این لحظه از کارگران محبوس شده در تونل دریافت نکرده‌ایم.
رییس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: سه تیم امدادی جمعیت هلال احمر، یک تیم از آتش نشانی و یک تیم نیز از واحد ایمنی تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمان اکنون مشغول عملیات امدادرسانی هستند.
تصفیه خانه فاضلاب از پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در حاشیه این شهر قرار دارد.




ریزش تونل فاضلاب در کرمان و تلاش برای نجات ۲ کارگر

منبع: ایرنـا
? ریزش تونل فاضلاب در کرمان و تلاش برای نجات ۲ کارگر