رژیم صهیونیستی و همه هم پیمانان آن در یک رکود و تحلیل قرار گرفته‌اند

رحمان مجاز گفت: رژیم صهیونیستی در انزوای کامل به سر می‌برد. دکتر رحمان مجاز دکتری رشته حقوق خصوصی، فعال و تحلیل‌گر سیاسی و رسانه‌ای در گفتگو با “فت فتو” از جیرفت گفت: در شرایط حال حاضر مقام معظّم رهبری مدظله العالی بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند که رژیم صهیونیستی و همه همپیمانان آن در یک رکود […]

رحمان مجاز گفت: رژیم صهیونیستی در انزوای کامل به سر می‌برد.

دکتر رحمان مجاز دکتری رشته حقوق خصوصی، فعال و تحلیل‌گر سیاسی و رسانه‌ای در گفتگو با “فت فتو” از جیرفت گفت: در شرایط حال حاضر مقام معظّم رهبری مدظله العالی بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند که رژیم صهیونیستی و همه همپیمانان آن در یک رکود و تحلیل قرار گرفته‌اند.

وی از روایت شکست صهیونیست‌ها در شرایط کنونی و در سیاست‌های منطقه‌ای خود و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت علیه صهیونیست‌ها و جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان به ویژه طی روزهای اخیر را تحلیل و بررسی کرد.

فعال و تحلیل‌گر سیاسی و رسانه‌ای شهرستان جیرفت افزود: همواره شاهد آن خواهیم بود که اخبار مؤثری از رسانه‌های دنیا منتشر می‌شود که مبنی بر رژیم صهیونیستی در انزوای کامل قرار گرفته است و هر چند هم که متوسل به کشورهای خود فروخته غرب می‌شود ولی از شکست‌های آنها کاسته نمی‌شود.

وی بیان کرد: این رژیم اشغال‌گر و غده سرطانی منطقه با حمایت‌های استکبار جهانی به خصوص آمریکا و انگلیس با بهره‌برداری از کشورهای منطقه به خصوص عربستان صعودی و کشورهایی که علناً سال‌های اخیر این غده صهیونیستی و سرطانی که پیمان بسته‌اند شاهد هستیم که این پیمان‌ها و حمایت‌ها برای رژیم صهیونیستی کار ساز نیست.

دکتر مجاز اظهار کرد: رژیم اشغال‌گر قدس هر چه که جلو می‌رود عقب گرد بیشتری دارد و به عنوان یک غریقی می‌ماند که در حال غرق شدن می‌باشد و در شرایط فعلی این رژیم اشغال‌گر رو به زوال و نابودی است.

این عضو هیأت علمی دانشگاه ابراز کرد: در شرایط فعلی همان طور که چند سال قبل مقام معظّم رهبری مدظله العالی اشاره کرده‌اند باید کرانه باختری رژیم صهیونیستی مسلح شود که آثار و برکاتی از این ماجرا مشاهده می نمائیم و منطقه فلسطین اشغالی برای صهیونیست‌ها ناامن شده است.

وی تصریح کرد: طی این چند ماه اخیر پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق مورد اصابت موشک قرار گرفت و این ضربه مهلک بر پیکره این رژیم منحوس که در دنیا ثابت شد که اسرائیل قوی نیست و شکست رژیم صهیونیستی هر چه که جلوتر می‌رود محتمل‌تر می‌شود.

فعال و تحلیل‌گر سیاسی و رسانه‌ای شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر رژیم منحوس در جاهایی که حملاتی را که انجام داده نیز ضرباتی را در مقابل دریافت کرده است.

دکتر مجاز افزود: نشریات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی بارها از قول تحلیل‌گران این رژیم منحوس به این مسئله اذعان داشته‌اند که این رژیم در آینده دچار بحران شدید خواهد شد.

وی بیان کرد: در روزهای اخیر اسرائیلی‌ها راه ورود مردم به مسجد را سد کرده‌اند و با ممانعت و حمله به مردم عده‌ای را شهید و زخمی کرده‌اند این حرکات در همه این سال‌ها تازگی ندارد.

فعال و تحلیل‌گر سیاسی و رسانه‌ای شهرستان جیرفت گفت: جنایات رژیم صهیونیستی تازگی ندارد و پُر واضح است که همان کشورهایی که اخیراً با رژیم صهیونیستی پیمان بسته و عادی‌سازی کرده‌اند این روابط خود را قطعاً در آینده از این رژیم ضربات مهلکی دریافت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در آستانه روز قدس، رژیم صهیونیستی یک موج تازه‌ای از حمله به مردم فلسطین را آغاز کرده است و از آن طرف که یک انتفاضه جدید هم شکل گرفته است امید بخش خواهد بود و در آینده خواهیم دید که این انتفاضه رژیم صهیونیستی را دچار نابودی خواهد کرد.

انتهای پیام/امیری




رژیم صهیونیستی و همه هم پیمانان آن در یک رکود و تحلیل قرار گرفته‌اند

منبع:آرمـان
? رژیم صهیونیستی و همه هم پیمانان آن در یک رکود و تحلیل قرار گرفته‌اند