رویکرد جوانان در زمینه اشتغال باید بر اساس نوآوری و نیاز بازار کار باشد

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: رویکرد جوانان در زمینه اشتغال باید بر اساس نوآوری شغلی و نیاز آینده بازار کار باشد و این دیدگاه‌ است که جامعه را به سمت تعالی و موفقیت سوق می‌دهد. دکتر مهدی بازمانده امروز ۱۶ بهمن ماه در رویداد آینده برتر ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: رویکرد جوانان در زمینه اشتغال باید بر اساس نوآوری شغلی و نیاز آینده بازار کار باشد و این دیدگاه‌ است که جامعه را به سمت تعالی و موفقیت سوق می‌دهد.

دکتر مهدی بازمانده امروز ۱۶ بهمن ماه در رویداد آینده برتر ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که در جهاد دانشگاهی کرمان برگزار شد، با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن اظهار کرد: ما در عصری زندگی می‌کنیم که محیط پیرامون ما دچار تغییر و تحولات بسیار گسترده‌ای است. تغییراتی که هر روز شاهد رشد سریع آن هستیم و اینجاست که شما نوجوانان و جوانان عزیز می‌توانید با یک انتخاب درست و حرکت در یک مسیر مناسب، آینده شغلی خود را تضمین کنید.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف پزشکی، ساختمانی، فنی مهندسی و… دچار تغییر و تحول شده‌ایم، گفت: آنچه که باعث این تغییرات شده، نگاه حساس و مسئولیت پذیر افراد نسبت به شغل و محیط پیرامون آنها بوده که با توجه به مشکلات، نیازها و فرصت ها، تغییرات مثبتی را در آن شغل و حرفه ایجاد کرده‌اند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان بیان کرد: رویکرد جوانان در زمینه اشتغال باید بر اساس نوآوری شغلی و نیاز آینده بازار کار باشد و این دیدگاه‌ است که جامعه را به سمت تعالی و موفقیت سوق می‌دهد و همین طور که مشاهده می‌کنید برخی از مشاغل که در گذشته وجود داشتند، امروز منسوخ شده و یا تغییر کرده‌اند و این نشان می‌دهد اگر بخواهیم موفق باشیم، باید در رویکرد خود به نوآوری شغلی توجه زیادی داشته باشیم.

انتهای پیام




رویکرد جوانان در زمینه اشتغال باید بر اساس نوآوری و نیاز بازار کار باشد

منبع: ایـسنا
? رویکرد جوانان در زمینه اشتغال باید بر اساس نوآوری و نیاز بازار کار باشد