رویداد استارت‌آپ کارآفرینی «از خانه تا کارخانه» ویژه دانشجویان کرمانی

پیش رویداد استارت‌آپ کارآفرینی «از خونه تا کارخونه» ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با همکاری جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است. به گزارش “فت فتو”، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم که با حضور بازمانده، رئیس جهاد دانشگاهی واحد کرمان برگزار شد با اشاره به […]

پیش رویداد استارت‌آپ کارآفرینی «از خونه تا کارخونه» ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با همکاری جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است.

به گزارش “فت فتو”، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم که با حضور بازمانده، رئیس جهاد دانشگاهی واحد کرمان برگزار شد با اشاره به شرایط متفاوت کسب‌وکارهای امروز، گفت: باید تراوش فکری داشته باشیم و در دنیای رقابت امروز که تجارت خارج از مرزها است تخصص پیدا کنیم تا در کسب‌ و کارها موفق شویم.
وی بابیان اینکه ۱۲۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هستند، افزود: ۷۰ درصد این خانواده‌ها سرپرست خانواده خانم‌ها هستند و بار معاش خانواده بر عهده مادر است.
صادقی بیان کرد: در کل کشور شش هزار دانشجو و حدود ۳۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند و اعتقاد ما بر این است که این دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند نجات‌دهنده خانواده خود باشند و کمیته امداد نیز در کنار آن‌ها است.
وی با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان و دانشجویان مددجویان کمیته امداد کرمان در زمینه‌های مختلف، گفت: بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد با تلاش و اراده به موقعیت‌های بالایی رسیدند و این نشان می‌دهد که موقعیت اهمیتی در پیشرفت ندارد بلکه باید انگیزه بالایی داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه کمیته امداد ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد، گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و فراهم کردن زمینه توانمندی مددجویان ازجمله این ظرفیت‌ها است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در زمینه‌های مختلف برای پیشرفت مددجویان حمایت‌های متعددی دارد و تمام تلاش ما این است که مددجویان اراده خود را قوی کنند و بی‌توجه به موانع موجود، با توکل به خدا پیش بروند.

شایان ذکر است؛ پیش رویداد استارت‌آپ کارآفرینی «از خانه تا کارخانه» ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با همکاری کمیته امداد و جهاد دانشگاهی استان کرمان امروز آغاز شد و به مدت دو روز ادامه دارد.

انتهای پیام/ طهماسبی




رویداد استارت‌آپ کارآفرینی «از خانه تا کارخانه» ویژه دانشجویان کرمانی

منبع:آرمـان
? رویداد استارت‌آپ کارآفرینی «از خانه تا کارخانه» ویژه دانشجویان کرمانی