رویارویی محمدکاظم با سربازها در لیگ برتر والیبال

نخستین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بین تیم‌های مس رفسنجان و پاس گرگان برگزار می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان دوشنبه و چهارشنبه (۲۷ و ۲۹ آذر) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنجان، گنبدکاووس، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد. در نخستین دیدار این هفته که […]

نخستین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بین تیم‌های مس رفسنجان و پاس گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان دوشنبه و چهارشنبه (۲۷ و ۲۹ آذر) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنجان، گنبدکاووس، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار این هفته که با توافق دو تیم و موافقت سازمان لیگ ساعت ۱۶ دوشنبه، ۲۷ آذر در سالن ۹ دی رفسنجان برگزار می‌شود، تیم‌های مس و پاس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان محمد محمدکاظم در تیم مس رفسنجان که در هفته یازدهم در تهران مقابل سایپا پیروز شده بودند، این هفته به دنبال پنجمین پیروزی‌شان در این رقابت‌ها هستند. پاس گرگان نیز در حال حاضر با شش برد و ۱۶ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد و برای تثبیت و شاید ارتقاء جایگاهش تلاش خواهد کرد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران این دیدار را اعلام کرد که احمد دامغانی‌نژاد به عنوان نماینده سازمان لیگ و احمد بندری به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت این دیدار را بر عهده دارند.

همچنین کیوان عابدزاده و حامد آقابراری داوران اول و دوم این مسابقه از هفته دوازدهم لیگ برتر مردان هستند.

شش مسابقه دیگر این هفته چهارشنبه ۲۹ آذر برگزار می‌شوند که ناظران و داوران آنها متعاقبا معرفی خواهند شد.

انتهای پیام




رویارویی محمدکاظم با سربازها در لیگ برتر والیبال

منبع: ایـسنا
? رویارویی محمدکاظم با سربازها در لیگ برتر والیبال