رونمایی از یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان

آئین رونمایی از یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با حضور حجت‌الاسلام سید روح‌الله میرشفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، علیرضا منظری‌توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، علی یعقوبی پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد. به گزارش گروه استان‌ها فت فتو، حجت‌الاسلام سید روح‌الله میرشفیعی با […]

آئین رونمایی از یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با حضور حجت‌الاسلام سید روح‌الله میرشفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، علیرضا منظری‌توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، علی یعقوبی پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها فت فتو، حجت‌الاسلام سید روح‌الله میرشفیعی با تأکید بر اهمیت مسئله جهاد تبیین مبتنی بر بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)،گفت: جهاد تبیین مگر با هم‌افزایی و هم‌دلی جامعه دانشگاهی کشور حاصل نمی‌شود. دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در این خصوص تا به الان خوب درخشیده و طبق فرمایشات مقام رهبری در این ایام تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه کشور، به کمک صنعت آمده است که حائز قدردانی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی کرمان بیان کرد: بر مبنای رهنمودهای رهبر انقلاب باید به سمت مسئله محور شدن دانشگاه‌ها حرکت کرد. ظهور و بروز این رهنمود را به‌صورت عملی در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان می‌توان دید، آن‌چنان‌که تمام نیروها و ظرفیت‌های موجود در این واحد، پای‌کار حل مشکلات و مسائل صنعت آمده‌اند و در جهت پیشبرد اهداف ملی و خنثی‌سازی تحریم‌ها گام‌های مؤثری برداشته‌اند. دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان نقطه امید و امیدآفرینی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: ۲۹ بهمن؛ روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی هست که الحمدالله توفیق حضور در یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور در این حوزه داریم. نقش دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در برقراری ارتباط با صنعت مفید و مؤثر بوده است و الگوی دانشگاه‌های کشور در کارگاه‌های مهندسی معکوس، ساخت قطعات با تکنولوژی بالا و پیشرفته و حل مسائل حوزه صنعت، قطعاً واحد سیرجان است.

دکتر علی یعقوبی پور در این آئین بیان داشت: سلام خداوند بر آنان که از عالم خاک به‌سوی افلاک پر کشیدند و جلوه‌های دنیای فانی را رها کرده و گوی سبقت از ملائک ربودند و محو جمال حق گشته و وجه الله باقی را برگزیدند و با لبیک به ندای ملکوتی مولای خویش به‌سوی معشوق حقیقی شتافتند و در پاسخ به ندای «هل من ناصر» سرور و سالار شهیدان با یزیدیان زمان به ستیز برخاستند و جان شیرین خود را با خالق خویش معامله کردند و به درگاه قرب الهی نائل آمدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان گفت: شهید با طبیعت و ذاتی که سرشته عشق و علاقه به وصال محبوب و معشوق است و همین عشق سبب حرکت و جنبش اوست. در پرتو تجلیات حق، از خود بیخود گشته است. با انتخاب شهادت به زیباترین شکل در جوار محبوب قرار می‌گیرد، خون شهید عامل بقای جوامع انسانی و تداوم ارزش‌های مقدسی است که انسانیت ، شرف ، عدالت و آزادی در پرتو آن، جان و رمق می‌گیرند و استمرار می‌یابد. پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ثمره خون شهیدان، مجاهدت امت شهیدپرور ایران است.

انتهای پیام/۴۱۲۹/




رونمایی از یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان

منبع:آنـــا
? رونمایی از یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان