رونمایی از تمثال شهید نگارستانی و یادواره ۲ شهید ارتش در کرمان برگزار شد

نذیر کرمان/کرمان از تمثال شهید نگارستانی (اولین شهید نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس) رونمایی و یادواره شهیدان گوهرریز و قهرمانی از شهدای ارتش در کرمان برگزار شد. امیر سرتیپ دوم غلامعلیان امروز ۳۱ فروردین ماه بعد از رونمایی از تمثیل و مراسم یادواره شهدای ارتش در کرمان گفت: امروز از تمثال اولین شهید نیروی […]

نذیر کرمان/کرمان از تمثال شهید نگارستانی (اولین شهید نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس) رونمایی و یادواره شهیدان گوهرریز و قهرمانی از شهدای ارتش در کرمان برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم غلامعلیان امروز ۳۱ فروردین ماه بعد از رونمایی از تمثیل و مراسم یادواره شهدای ارتش در کرمان گفت: امروز از تمثال اولین شهید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان کرمان، شهید نگارستانی رونمایی شد.

او ادامه اداد: شهید نگارستانی اولین شهید نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس و جزو افتخارات استان کرمان است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش افزود: شهید نگارستاتی که از تکاوران بود در سال ۱۳۵۹ در درگیری که همراه با همرزمانش برای دفاع از خرمشهر داشتند، در این منطقه به درجه رفیع شهادت رسیدند.

او در ادامه گفت: امروز مراسم گرامی‌داشت شهیدان گوهرریز و قهرمانی از شهدای شاخص نیروی دریایی ارتش در کرمان نیز برگزار شد.

امیرغلامعلیان ادامه داد: شهید قهرمانی به تعبیر افسران نیروی دریایی آمریکایی‌، شجاع‌ترین ملوان دنیا بود.

او درباره شهادت قهرمانی گفت: در ۲۹ فروردین‌ماه سال ۵۸ در درگیری که در تنگه هرمز داشتند، با زبان روزه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام




رونمایی از تمثال شهید نگارستانی و یادواره ۲ شهید ارتش در کرمان برگزار شد

منبع: ایـسنا
? رونمایی از تمثال شهید نگارستانی و یادواره ۲ شهید ارتش در کرمان برگزار شد