روندکُنداجرای طرح فاضلاب کرمان

مدیر عامل آب و فاضلاب استان : طبق قرار داد تا سال ۱۴۰۲ محله های باقیمانده شهرکرمان از شبکه فاضلاب بهره مند می شوند. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیر عامل آب و فاضلاب استان درباره طرح فاضلاب شهری کرمان گفت : این طرح از سال ۷۶ با اعتبارات دولتی  ۴ تا ۵ […]

مدیر عامل آب و فاضلاب استان : طبق قرار داد تا سال ۱۴۰۲ محله های باقیمانده شهرکرمان از شبکه فاضلاب بهره مند می شوند.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیر عامل آب و فاضلاب استان درباره طرح فاضلاب شهری کرمان گفت : این طرح از سال ۷۶ با اعتبارات دولتی  ۴ تا ۵ میلیاردبرای شهرکرمان بعلت بالا امدن آب های زیر سطحی آغاز شد به طوری که تا سال ۹۷ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اعتبارات دولتی جوابگو نبود.

طاهری افزود: : با تلاش مسئولان استان  در نهایت با رایزنی  برای سرمایه گذار بخش خصوصی، شرکت بوتیای فولاد ایرانیان از بخش صنعت برنده مناقصه شد و از سال ۹۷ با اختصاص ۱۴۰۰ میلیار تومان اعتبار کار را شروع کرد و بوتیا با افزایش پیمانکاران کار را در نقاط مختلف شهر گسترش داد.

بگفته وی : در این طرح فاضلاب ۱۳۵ هزار سیفون مشترکان از ۲ هزار کیلومتر شبکه جمع اوری در تصفیه خانه شهرکرمان باید تبدیل به پساب شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان اعلام کرد: ۲ مدول تصفیه خانه با ظرفیت ۳۰ هزار متر مکعب با اعتبارات دولتی ساخته شده و ۱۰۰ هزار متر مکعب هم باید توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شود و مابقی خط انتقال هم باید توسط بخش خصوصی انجام شود.

همچنین در بازدید استاندار و مسئولان ارشد استان در جریان این گزارش استاندار گفت : در مباحث پساب برای نهادهایی مثل شهرداری یا آب منطقه ای و آبهای موردنیاز دیگر صنایع مقرر شده که در کارگروهی این مباحث و حمایت های بیشتر از سرمایه گذار انجام شود

بگفته مدیر عامل اب و فاضلاب استان  :  طبق قرار داد تا سال ۱۴۰۲ محله های باقیمانده شهرکرمان از شبکه فاضلاب بهره مند می شوند.

 

 

دانلود

کد ویدیو




روندکُنداجرای طرح فاضلاب کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? روندکُنداجرای طرح فاضلاب کرمان