روضه اخت الرضا(ع) در منزل ابوی شهید عبدالحسین احمدی برگزار شد

همزمان با ایام وفات حضرت فاطمه معصومه (ع) با حضور رابط کانون خادمیاران شهرستان کوهبنان ، خانواده شهدا ، اهالی روستای افزاد مراسم قرائت زیارت امین الله ، روضه خوانی و پرچم گردانی در منزل ابوی شهید عبدالحسین احمدی برگزار شد. به گزارش خبرنگار “فت فتو “ در این مراسم حجت الاسلام شیخ رضا قاسمی ضمن […]

همزمان با ایام وفات حضرت فاطمه معصومه (ع) با حضور رابط کانون خادمیاران شهرستان کوهبنان ، خانواده شهدا ، اهالی روستای افزاد مراسم قرائت زیارت امین الله ، روضه خوانی و پرچم گردانی در منزل ابوی شهید عبدالحسین احمدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “فت فتو “
در این مراسم حجت الاسلام شیخ رضا قاسمی ضمن تسلیت ایام با استناد به کلام نورانی امام صادق (ع) گفت: برای خداوند حرمی وجود دارد و آن حرم مکه است و برای رسول خدا حرمی است که مدینه است و برای مولای متقیان حرمی در کوفه هست برای ما اهلبیت حرمی است که آن حرم قم می باشد.
وی خاطر نشان کرد: حضرت معصومه (س) جایگاهی والا و ارزشمند دارد لذا مورد توجه و عنایت خاص اهلبیت قرار دارد.
رئیس دفتر امام جمعه کوهبنان بیان داشت : در زیارت نامه حضرت معصومه (س) تفاوتی با سایر زیارت نامه ها وجود دارد که این زیارت نامه بسیار جامع و کامل است که در ابتدا سلام به اولیا ، اوصیا ، تک تک ائمه معصومین و در نهایت به بی بی عرض سلام داریم .
خادم امام‌رضا (ع) ابراز داشت : هر کسی که حضرت معصومه را با معرفت زیارت کند مانند این است که ثامن الحجج را در مشهد مقدس زیارت کرده است.
حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: باید با زیارت اهلبیت عهدمان را به جا بیاوریم حال که توفیق حضور در مراسم حضرت معصومه را پیدا کردیم معرفت و بصیرت خود را افزون تر کنیم .

انتهای پیام /




روضه اخت الرضا(ع) در منزل ابوی شهید عبدالحسین احمدی برگزار شد

منبع:آرمـان
? روضه اخت الرضا(ع) در منزل ابوی شهید عبدالحسین احمدی برگزار شد