روستای گنجان ستاره ای درخشان در آسمان ایران اسلامی

صمد الله محمدی در مراسم افتتاحیه مدرسه شهدای بانک مسکن در روستای گنجان گفت: گنجان روستای نمونه “شهید پرور” کشور و ستاره ای درخشان در آسمان ایران اسلامی است. به گزارش فت فتو: با حضور صمد الله محمدی نماینده شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، دکتر کمالی عضو هیات مدیره بانک مسکن […]

صمد الله محمدی در مراسم افتتاحیه مدرسه شهدای بانک مسکن در روستای گنجان گفت: گنجان روستای نمونه “شهید پرور” کشور و ستاره ای درخشان در آسمان ایران اسلامی است.

به گزارش فت فتو: با حضور صمد الله محمدی نماینده شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، دکتر کمالی عضو هیات مدیره بانک مسکن کشور، مهندس بلوچی مدیر امور منطقه ای شرق کشور، زینلی مدیر شعب استان کرمان، هدایتی مدیرکل نوسازی و نجهیزات مدارس استان کرمان، امام جمعه و فرماندار محترم رابر و جمعی از مسئولین محلی مراسم افتتاحیه مدرسه شهدای بانک مسکن در روستای گنجان برگزار شد.

صمد الله محمدی نماینده شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه مدرسه شهدای بانک مسکن در روستای گنجان با بیان اینکه گنجان روستای نمونه “شهید پرور” کشور و ستاره ای درخشان در آسمان ایران اسلامی است؛ تصریح کرد: امروز در ذهن و خاطره مردم گنجان خواهد ماند و اثرات نیک دنیوی و آخروی برای همه کسانی که در این مجلس حضور دارند و به هر میزان نقش در ساخت این بنا داشتند خواهد داشت.

محمدی تاکید کرد: به یقین بدانید در هر جای این کشور  خدمتی انجام شود، نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی خواهد شد و این عمل، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است، اما ساخت این بنا در این منطقه با دیگر نقاط متفاوت است زیرا گنجان یک کربلاست و مردم شریف، نجیب و انقلابی آن در عمل اثبات کردند عاشورایی هستند.

وی افزود: در اینجا نمی توانید خانواده ای را پیدا کنید که جزو خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نباشد، مردمی با تمام وجود و صداقت انقلابی گری و پایبندی به ولایت و انقلاب را با جان خود به اثبات رساندند و هر عملی که برای این مردم انجام شود، نمی تواند  فداکارای آنان را جبران کرد.

محمدی در پایان از اقدامات خیرین و همه مسئولینی که برای ساخت این مدرسه اقدام کردند تشکر به عمل آوردند.

انتهای پیام/ع













روستای گنجان ستاره ای درخشان در آسمان ایران اسلامی

منبع:آرمـان
? روستای گنجان ستاره ای درخشان در آسمان ایران اسلامی