روز قدس مصداق عمل صالح است

امام جمعه رابر گفت: روز قدس مصداق عمل صالح است. حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛  درباره روز جهانی قدس شریف گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس یادگار حضرت امام رضوان الله تعالی علیه است.   وی افزود: روز قدس، روزی است که فریاد مسلمانان […]

امام جمعه رابر گفت: روز قدس مصداق عمل صالح است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛  درباره روز جهانی قدس شریف گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس یادگار حضرت امام رضوان الله تعالی علیه است.
 
وی افزود: روز قدس، روزی است که فریاد مسلمانان علیه غاصبان و کسانی که خون بی‌گناهان روی زمین ریختن و سرزمین مردم مظلوم فلسطین را اشغال کردن بلند است.
 
امام جمعه رابر با بیان این‌که امام راحل با این ابتکار زیبا، نام و یاد فلسطین را زنده نگه داشت، عنوان کرد: نام و یاد بیت‌المقدس را بر سر زبان‌ها انداخت، تدبیر این امام امت بود که انتفاضه شکل گرفت.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی تأکید کرد: حداقل کار انتفاضه‌ این بود که جلوی پیشرفت رژیم غاصب صهیونیستی را گرفت.
 
وی، از همه مردم بصیر و ولایی شهرستان رابر دعوت کرد فردا روز جمعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
 
امام جمعه رابر، روز قدس را مصداق عمل صالح خواند و افزود: یک وقت انسان با شعار می‌تواند با‌ دشمن مقابله کند این شعار دادن شماها مصداق عمل صالح است شعار دادن شما از شعائرالهی است.
 
وی گفت: امیدوارم که زن و مرد روستایی و شهری همه و با هم در کنار هم رأس ساعت ۱۱صبح‌ از مسجدصاحب الزمان تا مسجد مصلی حضرت زهرا سلام الله علیهم در این راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و وصل به خطبه‌های نمازجمعه شود.
 
امام جمعه رابر خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد نابودی رژیم غاصب منحوس صهیونیستی باشیم.

انتهای خبر/




روز قدس مصداق عمل صالح است

منبع:آرمـان
? روز قدس مصداق عمل صالح است