روز سیاه کرونایی کرمان در موج ششم

با جانباختن ۱۹کرونایی، شبانه روز گذشته در استان کرمان، مرگبارترین روز در موج ششم رقم خورد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ساعت گذشته در استان ۱۹نفر شامل ۸نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۵نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳نفر حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۲نفر […]

با جانباختن ۱۹کرونایی، شبانه روز گذشته در استان کرمان، مرگبارترین روز در موج ششم رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ساعت گذشته در استان ۱۹نفر شامل ۸نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۵نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳نفر حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۲نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم جانباختند و مجموع جانباختگان این بیماری مهلک در استان به ۵هزار و ۳۳۱نفر افزایش یافت.

دکتر صحبتی افزود: آمار جانباختگان در مقایسه با روز قبل ۱۱نفر بیشتر بود.

به گفته وی آماری بستری کرونا هم با ۱۷۴بستری جدید در استان رکوردزنی کرد و بستری شدگان جدید؛ ۸۶نفر در کرمان، ۵۴نفر در جیرفت، ۱۶نفر سیرجان، ۱۰نفر در بم و ۸نفر در رفسنجان تحت درمان قرار گرفته اند.

همچنین تا روز گذشته ۲میلیون و ۲۵۵هزار نفر در استان نوبت اول، یک میلیون و ۹۷۶هزار نفر نوبت دوم و ۷۲۳هزار نفر و ۵۲۱هم هر سه نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند.




روز سیاه کرونایی کرمان در موج ششم

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? روز سیاه کرونایی کرمان در موج ششم