روزقدس امسال یک خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهدبود

کرمان- در پیام سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است که روزقدس امسال یک خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود. به گزارش نذیر کرمان، در بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ […]

کرمان- در پیام سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است که روزقدس امسال یک خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش نذیر کرمان، در بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ

(اسرا / آیه ۱)

امروز مسئله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.

«امام خامنه ای (مدظله العالی

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی دردمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بر می‌دارند.

از ابتدای شکل گیری رژیم غاصب و سلطه گر اسرائیل همواره به حقوق مسلّم مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تجاوز شده، برخی حکومت‌های عربی و غربی و در رأس آنها آمریکا، از آن حمایت کرده اند.

در حقیقت، سلاح‌های هسته‌ای و کشتار جمعی که در مقیاسی گسترده در زرادخانه های رژیم صهیونیستی ذخیره شده است، نه به جهت مقابله با مردم بی دفاع فلسطین بلکه در راستای سلطه بر جهان اسلام و منطقه غرب آسیا است.

روز قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که عملیات «طوفان‌الاقصی» هیمنه پوشالی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرده و اراده شکست ناپذیر فلسطین جایگزین آن شده است و در شرایطی که محور مقاومت در نقطه اوج و بلوغ خود قرار گرفته و توطئه‌های شوم صهیونیست‌های خبیث در منطقه را یک به یک خنثی می‌کند، شاهد هستیم که آحاد مردم حق‌طلب، ظلم‌ستیز و آزاده در کشورهای مختلف، با مشاهده تصاویر جنایات رژیم وحشی صهیونیستی در غزه، فریاد نابودی اسرائیل غاصب و آزادسازی قدس شریف را سر می‌دهند و به مدد الهی روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

رژیم متوحش صهیونیستی که ۶ ماه است در سایه سکوت کَرکننده و خفت‌بار مجامع به اصطلاح بین‌المللی، مشغول کودک‌کشی و نسل‌کشی فلسطینیان است و بیش از ۳۲ هزار نفر را به شهادت رسانده، امروز به اذعان قریب به اتفاق کارشناسان و تحلیل‌گران، مشغول دست و پا زدن در باتلاق غزه است و به هر ریسمانی چنگ می‌زند تا خود را از این مهلکه نجات دهد و موجودیت ننگینش را دست‌کم برای چند صباحی دیگر، حفظ کند، اما به توفیق الهی مبارزه فلسطین به نتیجه نهایی خود نزدیک خواهد شد و رژیم صهیونیستی بدون شک به همت ایمان و غیرت جوانان و مردم فلسطین از این منطقه ریشه کن خواهد شد.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه ثارالله استان کرمان از آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار پایتخت مقاومت جهان اسلام کرمان می‌خواهیم برای زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به دعوت امامین انقلاب برای همراهی با مظلومین عالم و حمایت از قبله اول مسلمین جهان، بار دیگر جلوه‌ای حماسه حضور پرشور خویش را در راهپیمایی روز قدس در سراسر استان به نمایش بگذارند.

کد خبر ۶۰۶۸۸۹۴




روزقدس امسال یک خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهدبود

منبع: مــهر
? روزقدس امسال یک خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهدبود