روزانه بیش از ۲۰ هزار زائر در مدارس کرمان اسکان داده می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به حضور بی‌نظیر زائران شهید سلیمانی در کرمان اشاره کرد و گفت: روزانه بیش از ۲۰ هزار زائر در مدارس اسکان داده می‌شوند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با تسلیت شهادت سردار […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به حضور بی‌نظیر زائران شهید سلیمانی در کرمان اشاره کرد و گفت: روزانه بیش از ۲۰ هزار زائر در مدارس اسکان داده می‌شوند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با تسلیت شهادت سردار دل‌ها، اظهار داشت: شهید سلیمانی بزرگمرد تاریخ معاصر و افتخار جهان اسلام است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مدرسه موزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: سردار سلیمانی نمونه یک انسان تمام ساحتی است که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تربیت دانش‌آموزانی تمام ساحتی و در تراز جمهوری اسلامی ایران را مهمترین راهبرد آموزش و پرورش دانست و افزود: شهید سلیمانی نیز پرورش یافته نظام تعلیم و تربیت اسلامی و ایرانی است.

وی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا ویژگی‌های برجسته‌ای داشته و دارند، خاطرنشان کرد: رزق و روزی حلال، ساده‌زیستی، صبوری از مهمترین ویژگی‌های خانواده‌های شهدا است.

رضایی صبوری خانواده شهدا را بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: خانواده شهدا هم در دوران زندگانی و هم در زمانی که فرزندان خود را از دست دادند، صبور بودند و صبوری الگویی ارزنده برای همه مردم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از علی عرب به عنوان شهید شاخص دانش‌آموزی کشور نام برد و گفت: شهید “علی عرب”  ققنوس‌وار سوخت تا بخشی از عملیات لو نرود.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر زائران شهید سلیمانی در هوای سرد زمستان و حضور در گلزار شهدای کرمان گفت: روزانه بیش از ۲۰ هزار زائر در ۱۰۰ مدرسه کرمان اسکان داده می‌شوند.

رضایی از حضور ۱۳ هزار دانش‌آموز استان کرمان در گلزار شهدای کرمان در سال تحصیلی جاری در قالب اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی خبر داد و گفت: ترویج مکتب شهید سلیمانی مهمترین رسالت آموزش و پرورش و مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه باید در راستای تربیت دانش‌آموزانی مانند شهید سلیمانی گام برداریم، تاکید کرد: اولیا دانش‌آموزان با مشارکت فکری و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش را راستای تحقق این مهم یاری کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/




روزانه بیش از ۲۰ هزار زائر در مدارس کرمان اسکان داده می‌شوند

منبع: تسنــیم
? روزانه بیش از ۲۰ هزار زائر در مدارس کرمان اسکان داده می‌شوند