رودبارجنوب، رتبه اول رشد جمعیت در سطح کشور /مشارکت خیرین در حوزه سلامت از ضروریات منطقه جنوب کرمان است

اسلام حاجب در آئین بهره برداری از زایشگاه خیر ساز بیمارستان رودبارجنوب، گفت: این شهرستان به لحاظ رشد جمعیتی با ۲/۱ رشد جمعیت رتبه اول در بین شهرستان های کشور را به خود اختصاص داده است. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،۲پروژه زایشگاه و بخش دیالیز ببمارستان سیدالشهداء رودبارجنوب با حضور اسلام حاجب فرمانده […]

اسلام حاجب در آئین بهره برداری از زایشگاه خیر ساز بیمارستان رودبارجنوب، گفت: این شهرستان به لحاظ رشد جمعیتی با ۲/۱ رشد جمعیت رتبه اول در بین شهرستان های کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،۲پروژه زایشگاه و بخش دیالیز ببمارستان سیدالشهداء رودبارجنوب با حضور اسلام حاجب فرمانده سپاه،علی پرورش فرماندار رودبارجنوب،علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و جمعی از مسئولین شهرستان رودبارجنوب و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و خیرین سلامت به بهره برداری رسید.

 
علی پرورش فرماندار رودبارجنوب در آئین افتتاح زایشگاه شهرستان رودبارجنوب ضمن تقدیر از خیرین سلامت گفت: ساخت زایشگاه از ضروریات و نیازهای این شهرستان بود.
 
وی بیان کرد: رودبارجنوب به لحاظ رشد جمعیت با ۲/۱ رشد جمعیت رتبه اول در کشور را دارد.
 
فرماندار رودبارجنوب خاطر نشان کرد: زبان قادر پاسخ محبت خیرین نیست و نام خیرین سلامت برای همیشه در رودبارجنوب ماندگار خواهد بود.
 
 راه اندازی بخش دیالیز گامی مهم در کاهش بیماری ها
 
علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: با توجه به نیاز شهرستان رودبارجنوب و آمار قابل توجه موالید این منطقه راه اندازی زایشگاه از ضروریات بود.
 
وی ادامه داد: با مشارکت خیران سلامت و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت زایشگاه(دکتر بابک جعفری)بیمارستان سیدالشهداء با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتبار بیش از ۷ میلیارد تومان احداث و تجهیز شد.
 
وی با اشاره به راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان رودبار با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و خیران افزود: این بخش با زیربنای ۱۸۰ مترمربع و بیش از ۳ میلیارد تومان احداث و تجهیز شده است تا گامی مهم در کم کردن بیماران منطقه برداشته شود.
 
خیرخواه با بیان اینکه پروژه خیرساز بخش تالاسمی بیمارستان رودبار در حال احداث است، تصریح کرد: مشارکت خیرین در حوزه سلامت از ضروریات منطقه جنوب کرمان است که محدود به بخش درمان نیست.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خواستار شد: از خیرین دعوت میکنیم در تمام حوزهها کمک حوزه سلامت جنوب کرمان باشند، مردم خونگرم منطقه قدردان زحمات این خیرین سلامت هستند در واقع این عمل نیک خیرین سلامت باقیات و صالحاتی است که هم در دنیا و هم در آخرت اثرات آن مشهود است.
 
 
انتهای پیام/پ




رودبارجنوب، رتبه اول رشد جمعیت در سطح کشور /مشارکت خیرین در حوزه سلامت از ضروریات منطقه جنوب کرمان است

منبع:آرمـان
? رودبارجنوب، رتبه اول رشد جمعیت در سطح کشور /مشارکت خیرین در حوزه سلامت از ضروریات منطقه جنوب کرمان است